red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.
ligt door elkaar dus weet niet wat wat is. springbok,paard,haas,rund,kip en kalkoen.
Moderator: Charlie Angel
signmodel schreef: red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.Stickeren/sorteren is de sleutel, mevrouw
ligt door elkaar dus weet niet wat wat is. springbok,paard,haas,rund,kip en kalkoen.
signmodel schreef: red je het niet meer dan tot de vse van nienke? dat is al over 2 weken? mocht er honger geleden worden dan heb ik wel t een en ander.Oh wat jammer, heb ik weer een interessant topic gemist
Mien 5-tal schreef: Stickeren/sorteren is de sleutel, mevrouwdenk eraan,.........ben al moe.
judith vd schreef: Heb je iets aan 5 kilo lama?Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!
Anthraciet schreef: Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt....Kun je niet nog aansluiten bij bestelling van 26 mei van Jolanda die ook in Arnhem komt ?
Maar daarbij wilde ik een oproep doen voor eendagskuikens
Is er iemand die binnenkort bulk gaat inkopen wat dat betreft? Ik ben wel in de markt voor een kilotje of 5-10 8)
Anthraciet schreef: Mijn vraag voor spiervlees blijft nog wel even staan, dus voor een ieder die zich geroepen voelt....
Maar daarbij wilde ik een oproep doen voor eendagskuikens
Is er iemand die binnenkort bulk gaat inkopen wat dat betreft? Ik ben wel in de markt voor een kilotje of 5-10 8)
wijkje schreef: Kun je niet nog aansluiten bij bestelling van 26 mei van Jolanda die ook in Arnhem komt ?Ik had daar al even snel gekeken, maar ik zie niet dat het naar Arnhem komt?
robbiekomvoor schreef:Dat is dat topic van de hooglander?
Ik ga wat bij Job bestellen,als je wil kan ik het dan voor je mee nemen naar Arnhem.
Xerox schreef: Ik weet niet waar je woont, maar als Anthraciet niet geïnteresseerd is, dan houd ik me aanbevolen!Ik weet ook niet waar je woont Judith, maar Sonja mag het anders wel nemen, ik heb het haar vandaag al moeilijk genoeg gemaakt