Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
Bertine schreef: Is er misschien nog iemand uit omgeving Dinxperlo/Terborg/Silvolde/Ulft /doetinchem etc die uit dit topic wil bestellen.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,125784.0.html
Ik heb wel aangegeven interesse te hebben als hij in de buurt komt, maar ja, we wonen een stukkie uit elkaar.
Nog mensen uit de regio Arnhem/Nijmegen?
Dan kan het op één adres worden geleverd. Scheelt weer rijden voor Remco en kosten voor ons.
Door marcoenjacqueline
BlissSpirit schreef: Ik heb wel aangegeven interesse te hebben als hij in de buurt komt, maar ja, we wonen een stukkie uit elkaar.
Nog mensen uit de regio Arnhem/Nijmegen?
Dan kan het op één adres worden geleverd. Scheelt weer rijden voor Remco en kosten voor ons.
Als er meer hertengeweien beschikbaar komen wel :). In het topic heb al aangegeven hiervoor belangstelling te hebben, maar het is nog even afwachten of er nog iets verkrijgbaar is.
Door BlissSpirit
marcoenjacqueline schreef: Als er meer hertengeweien beschikbaar komen wel :). In het topic heb al aangegeven hiervoor belangstelling te hebben, maar het is nog even afwachten of er nog iets verkrijgbaar is.
Ja, hoop ook dat er meer geweien komen, wil ze graag een keer uit proberen. Dus we duimen samen ff verder Afbeelding
Door Nero
Is er in Gelderland nog interesse in paardenvlees?

Op zaterdag 27 december of 3 januari rij ik waarschijnlijk een ritje met kalkoenvlees (vol)van Nadia en paardenvlees van Ramses1.
Het ritje zal zijn van Eindhoven en dan de hele A50 uit, eindstop Zwolle. Ik kan overal langs de A50 stoppen. Benzinestations, carpool etc.

Verpakt per 10kg, €32,50 + €1,50 vvk
Door vagebond
Hi, ik woon vlakbij Tiel en bestel bij de barflijntjes dat wat ik bij mijn eigen leverancier niet kan krijgen. Dus ik heb wel interesse, gr. Ingrid
Door Nero
vagebond schreef: Hi, ik woon vlakbij Tiel en bestel bij de barflijntjes dat wat ik bij mijn eigen leverancier niet kan krijgen. Dus ik heb wel interesse, gr. Ingrid
Hallo Ingrid,

Wat zal dan een goede stopplaats zijn voor jou?
Door Nero
Hallo Ingrid,

Ik heb zojuist begrepen dat het ritje wordt overgenomen door iemand anders op 2 januari.
Ik kom dus helaas niet meer langs met paardenvlees.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door