BubbaBling schreef: Ik zou alleen graag ene paar eendenvoetjes bestellenHelemaal goed! Ik heb vandaag een mailtje naar lupa gedaan over wanneer het hun het beste past om in de week van 16 tm 22 juli te leveren. Ik houdt je op de hoogte!![]()
Moderator: Charlie Angel
BubbaBling schreef: Ik zou alleen graag ene paar eendenvoetjes bestellenHelemaal goed! Ik heb vandaag een mailtje naar lupa gedaan over wanneer het hun het beste past om in de week van 16 tm 22 juli te leveren. Ik houdt je op de hoogte!![]()
Kaela schreef: Komen jullie aan het minimum bedrag zo? Ik heb een collega die ook wil gaan bestellen en dan bestel ik met haar mee om aan het minimumbedrag te komen. Dan is iedereen weer blij denk ik zo?Inmiddels hebben 4 personen hun bestelling bij Lupa gedaan en zitten we al over de 200 euro heen
BubbaBling schreef: Ik zou alleen graag ene paar eendenvoetjes bestellenIk heb je al even een pb gestuurd, want je mag dus al gaan bestellen![]()
Kaela schreef: Dan bestel ik met de collega mee. Dat is qua ophalen enzo wel praktisch. En ik heb net een nieuwe vriezer besteld, dus wij redden het bedrag ook welDan komt er niks meer richting Leewarden zeker?Me happy!
BubbaBling schreef: Dan komt er niks meer richting Leewarden zeker?De bestelling waar ik aan mee doe (/die bij mij wordt geleverd), wordt in Stiens geleverd en dus sowieso niet in LWD
HardSan01 schreef: De bestelling waar ik aan mee doe (/die bij mij wordt geleverd), wordt in Stiens geleverd en dus sowieso niet in LWDIn dit geval bestel ik met de mensen in lwd meeDus ik weet niet wat je nu zelf van plan bent met wie je gaat mee bestellen? Laat het iig maar ff weten, zodat ik niet onnodig zit te wachten
![]()
Kaela schreef: Onze bestelling wordt bij mij thuis bezorgd. Dus als je wil mag je mee bestellen hoor, geen probleem! Ik heb al besteld, de collega besteld vanavond en ik heb aangegeven dat het zsm bezorgd mag worden. Zal dan wel volgende week worden denk ik.Ok, mag ik dan je gegevens om in te voeren op de lupa site?
BubbaBling schreef: In dit geval bestel ik met de mensen in lwd meeOk!!
Bedankt voor de mogelijkheid!