Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door HardSan01
BubbaBling schreef: Ik zou alleen graag ene paar eendenvoetjes bestellen :)
Helemaal goed! Ik heb vandaag een mailtje naar lupa gedaan over wanneer het hun het beste past om in de week van 16 tm 22 juli te leveren. Ik houdt je op de hoogte!
Door HardSan01
Kaela schreef: Komen jullie aan het minimum bedrag zo? Ik heb een collega die ook wil gaan bestellen en dan bestel ik met haar mee om aan het minimumbedrag te komen. Dan is iedereen weer blij denk ik zo?
Inmiddels hebben 4 personen hun bestelling bij Lupa gedaan en zitten we al over de 200 euro heen :biggrin2:
Je hoeft dus niet perse met ons mee te bestellen, mag ook met je collega! Laat het maar even weten, dan weet ik nl. ook of ik jou wel of niet mijn gegevens moet toesturen ;)
Door HardSan01
BubbaBling schreef: Ik zou alleen graag ene paar eendenvoetjes bestellen :)
Ik heb je al even een pb gestuurd, want je mag dus al gaan bestellen ;) (als je dat nog steeds van plan bent?). Het minimum bestelbedrag hebben we sowieso al gehaald :biggrin2:
Door Kaela
Dan bestel ik met de collega mee. Dat is qua ophalen enzo wel praktisch. En ik heb net een nieuwe vriezer besteld, dus wij redden het bedrag ook wel  ;D Me happy!
Door BubbaBling
Kaela schreef: Dan bestel ik met de collega mee. Dat is qua ophalen enzo wel praktisch. En ik heb net een nieuwe vriezer besteld, dus wij redden het bedrag ook wel ;D Me happy!
Dan komt er niks meer richting Leewarden zeker?
Of kan ik anders met jullie mee bestellen?
Heb helaas geen vervoer buiten lwd om
Door Kaela
Onze bestelling wordt bij mij thuis bezorgd. Dus als je wil mag je mee bestellen hoor, geen probleem! Ik heb al besteld, de collega besteld vanavond en ik heb aangegeven dat het zsm bezorgd mag worden. Zal dan wel volgende week worden denk ik.
Door HardSan01
BubbaBling schreef: Dan komt er niks meer richting Leewarden zeker?
De bestelling waar ik aan mee doe (/die bij mij wordt geleverd), wordt in Stiens geleverd en dus sowieso niet in LWD ;) Dus ik weet niet wat je nu zelf van plan bent met wie je gaat mee bestellen? Laat het iig maar ff weten, zodat ik niet onnodig zit te wachten ;)
Door BubbaBling
HardSan01 schreef: De bestelling waar ik aan mee doe (/die bij mij wordt geleverd), wordt in Stiens geleverd en dus sowieso niet in LWD ;) Dus ik weet niet wat je nu zelf van plan bent met wie je gaat mee bestellen? Laat het iig maar ff weten, zodat ik niet onnodig zit te wachten ;)
In dit geval bestel ik met de mensen in lwd mee :)
Bedankt voor de mogelijkheid!
Door BubbaBling
Kaela schreef: Onze bestelling wordt bij mij thuis bezorgd. Dus als je wil mag je mee bestellen hoor, geen probleem! Ik heb al besteld, de collega besteld vanavond en ik heb aangegeven dat het zsm bezorgd mag worden. Zal dan wel volgende week worden denk ik.
Ok, mag ik dan je gegevens om in te voeren op de lupa site?
Ik ben al aan het bestellen :biggrin2:
Tis maar een klein beetje hoor ;)
Door zhiva
Ik heb mijn vriezer geïnventariseerd en ben tot de conclusie gekomen dat ik dus echt wel moet gaan opruimen  ;D
het zijn allemaal kleine hoeveelheden want ik heb natuurlijk maar 1 hond, maar wie interesse heeft moet het maar even laten horen.
Ik heb het meeste al geportioneerd.

kalfsspiervlees  3047gr (verpakt in 250gr zakjes)  van petspassion €3.40 per kg
Runderspiervlees 2900gr (verpakt in 250gr zakjes)  van Lida S. € 2.85 per kg
Vuile runderpens in 1 stuk 2115gr  van de slager €1.50 per kg
vuile Lamspens  in 1 stuk 1655gr en nog voorverpakt 3 pakjes van ongeveer 380gr (totaal 1281gr) van de slager €1.00 per kg
Wijting 1330gr (verpakt in zakjes van 250gr)  van de markt gratis gekregen
paardenspiervlees 1080 gr (verpakt in zakjes van 250gr)  van Sietie €2.85 per kg
orgaan mix  622 gr in zakjes van +/- 70gr (zelf gemixt en gemalen) van kip hart/lever/maag en rund nier/hart afkomstig van de marktpoelier
kippenlevertjes 1069gr    van de marktpoelier  €2.50 per kg
kippenhartjes 415gr verpakt in zakjes van 100gr.  van de marktpoelier  €2.50 per kg
kippenmaagjes 1017 gr van de marktpoelier €2.50 per kg
rundernier 1040gr van Lida S.  €1.30 per kg
runderhart 928gr  Van Lida S.  €1.40 per kg.

en voor de vergevorderde barfer heb ik nog een lamskop (2x halve) liggen. 
Door Kaela
Zhiva, ik heb op zich wel belangstelling, maar zit nu propvol. Had veel te veel besteld, dus naast de nieuwe vriezer draaien de 2 oude ook nog. Zucht. Maar als ik weer plek heb, dan heb ik nog wel belangstelling als je het dan nog niet kwijt bent.
Door zhiva
10 kilo wat Karin? Gemalen konijn krijg ik er wel in bij Kaya dus ik wil karkas ook wel eens proberen. Echter dan uiterlijk 2 kilo of zo. (wat wegen die dingen eigenlijk ???) 10 stuks lijkt me eerst wel even genoeg.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door