hoi Esther
Ik heb alle pagina's doorgelezen, soms boos, soms lachend, maar ergens kan ik je wel begrijpen.
Ieder van ons, ook jij, denkt dat je het beste voer geeft aan je hond(en), ik vond dat ook

.
Doordat een van mijn honden kale plekken had, en ik rond die tijd internet ontdekte! ben ik gaan surfen en hier beland.
Ik heb de eerste maanden alleen maar gelezen en opnieuw gelezen.
Alles wat ik ooit geleerd had ( toch gauw zo'n 40 jaar) over hondenvoer moest ik herzien, eerst vol ongeloof, maar omdat er ergens een kern van waarheid in zat, ben ik geintresseerd geraakt, en ook erg nieuwsgierig.
Nogmaals ik heb eerst maanden gelezen en toen aangemeld als lid, ik ben ook overgestapt op versvoer, en heb gezien dat mijn honden er op vooruit zijn gegaan.
Ik heb zelfs al eens een dag zelf samen gesteld, dat dorst ik aan na veel, het klinkt afgezaagd, lezen en kijken naar wat mijn honden plezier hadden in het eten wat ik ze voorzette.
Ik weet nu dat ik een van mijn honden helemaal blij maak met een bak yochurt, die bioyochurt, nooit geweten!
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is, neem even de tijd en lees, ik weet het is veel, maar al gauw kom je tot de ontdekking dat je hond echt meer nodig heeft, al is het alleen maar om de variatie die je kunt geven aan je hond.
Echt, het is de moeite waard, zet een lekkere stoel achter je pc, instaleer je, desnoods met lekkers en drinken, en lees.
Groetjes Netty