Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door ~anna~
[quote="Karin & Pyrs"]
tjonge jonge, Ik snap echt niet, dat deze Esther of Harco of hoe ze ook mogen heten nog een antwoord krijgen.
Dat is echt vechten tegen de bierkaai, want , volgens mij ze heeft een plaat voor d'r kop van hier tot Tokio en zit jullie aardig uit te proberen..........

Ze wil niets met de eerder genoemde kennel te maken hebben, maar heeft het wel steeds over de geweldige resultaten van de afgelopen 35 jaar ::) ::)
Als ze geen kontakt meer heeft met die kennel, kunnen al die honden die dat "geweldige" voer eten wel allemaal al lang dood en begraven zijn ......

Ik denk, dat jullie goedbedoelde adviezen, toch niet in dank afgenomen worden ....

[/quote]Maakt niet uit ;D iedereen wil geld verdienen maar niet ten kosten van de gezondheid van honden.
Door esther75
[quote="Ollie"]
[quote="balupa"]
En daarom is er compleetversvoer oftewel kvv goed voor ieder hond groot of klein.
Vooral erg handig als jezelf niet veel tijd hebt bijna net zo handig als brokken maar wel gezonder en lekkerder.
Het enige wat je nodig hebt is voldoende vriesruimte en ook daar kan je hier advies over krijgen ;D
[/quote]

Ik denk dat hun dat te duur is. Pens kipkarkas en brood, is lekker goedkoop! ;D
[/quote]

???
Door ~anna~
[quote="Ollie"]
[quote="balupa"]
En daarom is er compleetversvoer oftewel kvv goed voor ieder hond groot of klein.
Vooral erg handig als jezelf niet veel tijd hebt bijna net zo handig als brokken maar wel gezonder en lekkerder.
Het enige wat je nodig hebt is voldoende vriesruimte en ook daar kan je hier advies over krijgen ;D
[/quote]

[/quote]Voor goed en goedkoop dan moet je naar de Aldi ;D alleen dat hondenvoer :-\
Door esther75
[quote="balupa"]
[quote="Karin & Pyrs"]
tjonge jonge, Ik snap echt niet, dat deze Esther of Harco of hoe ze ook mogen heten nog een antwoord krijgen.
Dat is echt vechten tegen de bierkaai, want , volgens mij ze heeft een plaat voor d'r kop van hier tot Tokio en zit jullie aardig uit te proberen..........

Ze wil niets met de eerder genoemde kennel te maken hebben, maar heeft het wel steeds over de geweldige resultaten van de afgelopen 35 jaar ::) ::)
Als ze geen kontakt meer heeft met die kennel, kunnen al die honden die dat "geweldige" voer eten wel allemaal al lang dood en begraven zijn ......

Ik denk, dat jullie goedbedoelde adviezen, toch niet in dank afgenomen worden ....

[/quote]Maakt niet uit ;D iedereen wil geld verdienen maar niet ten kosten van de gezondheid van honden.

[/quote]

Nou dood zijn ze niet hoor lopen nog regelmatig op shows en via via horen we wel hoe het met ze gaat...en geld verdienen....ik voer het voer...kost me geld
Door esther75
[quote="balupa"]
[quote="Ollie"]
[quote="balupa"]
[/quote]

[/quote]Voor goed en goedkoop dan moet je naar de Aldi ;D alleen dat hondenvoer :-\
[/quote]

ja Aldi had perkplantjes in de aanbieding, verkopen ze ook hondenvoer???
Door esther75
[quote="balupa"]
[quote="esther75"]
vast niet barf ;D
[/quote]Tuurlijk wel kip,biefstuk,vis,fruit,groente en zuivel :P
[/quote]

Bedoel die brokken hihihihihi
Door ~anna~
[quote="esther75"]
[quote="balupa"]
[quote="esther75"]
vast niet barf ;D
[/quote]Tuurlijk wel kip,biefstuk,vis,fruit,groente en zuivel :P
[/quote]

Bedoel die brokken hihihihihi
[/quote]Ga nou maar lekker lezen :P ;D
Door esther75
doe ik wel, alleen zo niet...moet zo werken ;D

maar bedankt, met de laatste 2 pagina´s kan ik meer dan met alle 11 ervoor

Groetjes
Door Netty
hoi Esther

Ik heb alle pagina's doorgelezen, soms boos, soms lachend, maar ergens kan ik je wel begrijpen.
Ieder van ons, ook jij, denkt dat je het beste voer geeft aan je hond(en), ik vond dat ook ;).
Doordat een van mijn honden kale plekken had, en ik rond die tijd internet ontdekte! ben ik gaan surfen en hier beland.
Ik heb de eerste maanden alleen maar gelezen en opnieuw gelezen.
Alles wat ik ooit geleerd had ( toch gauw zo'n 40 jaar) over hondenvoer moest ik herzien, eerst vol ongeloof, maar omdat er ergens een kern van waarheid in zat, ben ik geintresseerd geraakt, en ook erg nieuwsgierig.
Nogmaals ik heb eerst maanden gelezen en toen aangemeld als lid, ik ben ook overgestapt op versvoer, en heb gezien dat mijn honden er op vooruit zijn gegaan.
Ik heb zelfs al eens een dag zelf samen gesteld, dat dorst ik aan na veel, het klinkt afgezaagd, lezen en kijken naar wat mijn honden plezier hadden in het eten wat ik ze voorzette.
Ik weet nu dat ik een van mijn honden helemaal blij maak met een bak yochurt, die bioyochurt, nooit geweten!
Wat ik eigenlijk wilde zeggen is, neem even de tijd en lees, ik weet het is veel, maar al gauw kom je tot de ontdekking dat je hond echt meer nodig heeft, al is het alleen maar om de variatie die je kunt geven aan je hond.
Echt, het is de moeite waard, zet een lekkere stoel achter je pc, instaleer je, desnoods met lekkers en drinken, en lees.
Groetjes Netty
Door tieneke
[quote="esther75"]

Groetjes
[/quote]
Als je je trots en eigenwijsheid een beetje opzij zet kan je hier een hoop leren over goede hondenvoeding ;)
Door sylvia
[quote="esther75"]

Groetjes
[/quote]
Ik denk dat iedereen meer kan met die laatste twee pagina's je had er alleen 11 nodig om dat op de laatste twee pagina's te kunnen lezen.Laten we eerlijk zijn geheel in het begin werd er al een poging ondernomen om te vertellen dat een goede en komplete maaltijd uit meer bestaat dat dat wat je nu geeft.
,maar we vergeten de eerste 11 pagina's en beginnen gewoon overnieuw bij de laatste twee pagina's moet goedkomen dan :D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door