[quote="Tarek"]
Volgens "jouw" methode

Dat met die botjes had ik al begrepen door het lezen van pup topics.Verder wil ik als de pup komt eerst een paar dagen kvv invoeren omdat ie hoofdzakelijk op brokjes zal opgroeien ( totdat ze hier komt) dus eerst half brok/kvv in de 2 e week,dan vanaf de 3e week kvv/barf en daarna fulltime barf.
Ok, dus een beetje levertraan, verder gewoon doorgaan?
De groente mix bestaat behalve uit groente/fruit; knofloof,zeewier, studentenhaver, en ik zit er ook aan te denken om eens per week glucobest te geven.
[/quote]
Aha

!
Overigens staat Linga's huidige menu hier:
http://www.barfclub.nl/linga/barf_ervar ... _linga.htm. Ik denk dat ik ongeveer 40% a 50% vleesbotten aan Linga heb gevoerd (en daarbij moet ik zeggen dat als ze 50% vleesbotten krijgt, deze botten over het algemeen meer vlees als bot bevatten).
Ja, ik zou dus niet teveel levertraan geven, maar gezien de wintermaanden die eraan komen zou ik dat zelf wel doen. Ik zou zelf nooit iedere dag levertraan geven trouwens. Ik vind 2 a 3 keer per week echt zat. Maar Linga krijgt dus wel vette vis, zoals je in haar menu kan zien. Ik heb Linga overigens geen levertraan in de zomermaanden gegeven.
Ik zou de eerste weken niet al te veel knoflook geven. Behoedzaam voeren, aangezien het nog maar een pupsel is en knoflook bloedarmoede kan veroorzaken. Ik geef Linga wel knoflook, maar ik denk dat het neer komt op 1 a 2 tenen per week en dat over de week verspreid.
Studentenhaver, zijn dat rauwe noten? Ik zou namelijk geen gefrituurde of gebakken noten nemen.
Ik geef geen glucosamine aan Linga. Ik ben van mening dat een hond op supervoeding (en dat voeren wij) dat niet nodig heeft. Misschien zal ooit blijken dat ik er naast zit...