Moderators: koekje, pearlsofpassion
EllenL schreef: Poekie at toen ze een zeer bekkie had maar wel honger wel het eten van mijn vingers af als ik het haar voorhield, wel wat geklieder, maar misschien werkt het bij jouw poezendame ookdat doe ik met het laatste deel van de maaltijd. Eerst eet ze zelf, dan hou ik bord vast en maak hoopjes en het laatste beetje eet ze uit de hand.![]()
TMG1961 schreef: dat doe ik met het laatste deel van de maaltijd. Eerst eet ze zelf, dan hou ik bord vast en maak hoopjes en het laatste beetje eet ze uit de hand.Precies, dat had ik ook toen Poekje wel zo haar bakje wilde leegeten. Heb je meteen nog wat 'quality time' samen
Gelukkig eet ze best goed, dat het allemaal wat langer duurt boeit me niet.
TMG1961 schreef: Als de tijd er is dan weet ik dat wel. Het is alleen zo frusterend dat ik niks kan doen voor haar. Heb wel nog Liseng besteld tegen het snotteren en niezen. Wordt ook gebruikt voor katten die niesziekte hebben en schijnt goed te werken en te helpen bij snotteren en niezen. Gelukkig niest ze niet de hele dag, zijn paar korte periodes..heel af en toe een iets langere periode er tussen.Maar je doet heel veel voor haar Theo, je bent er voor haar, voert haar met de hand als ze dat nodig heeft en probeert er alles aan te doen haar leven zo fijn mogelijk te houden!! Maar ik snap je gevoel hoor, je zou graag nog zo veel meer doen
Mowgli schreef: Ach gos, arme Poes... Geniet maar lekker van elkaar en zoals je zelf al schrijft, merk je heel snel wanneer het genoeg is geweest. Maar inderdaad erg frustrerend dat je niet meer kunt doen als je al doet en je alleen maar kunt toekijken hoe ze langzaam aan ontgliptHeb de knuffel gegeven.Geef je Poes een flinke knuffel van me?
Ik ben wel benieuwd hoe het met de Liseng gaat, geef je een update als je het haar een tijdje hebt gegeven?