Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

ff een tijdje niet geweest, maar wat een rotnieuws!

wb het eten, kan het zijn dat de tumor in haar bovenkaak drukpijn veroorzaakt en zij daarom niet graag meer wilt eten? Trek heeft ze dan natuurlijk wel. Bij het oppakken van het eten geeft de 'hap' natuurlijk een plotse kracht tegen haar gehemelte.

Wat te eten, daar zal ik mij ook niet meer druk om maken, gewoon: wat zij lekker vindt.
EllenL schreef: Poekie at toen ze een zeer bekkie had maar wel honger wel het eten van mijn vingers af als ik het haar voorhield, wel wat geklieder, maar misschien werkt het bij jouw poezendame ook :)
dat doe ik met het laatste deel van de maaltijd. Eerst eet ze zelf, dan hou ik bord vast en maak hoopjes en het laatste beetje eet ze uit de hand.

Gelukkig eet ze best goed, dat het allemaal wat langer duurt boeit me niet.
TMG1961 schreef: dat doe ik met het laatste deel van de maaltijd. Eerst eet ze zelf, dan hou ik bord vast en maak hoopjes en het laatste beetje eet ze uit de hand.

Gelukkig eet ze best goed, dat het allemaal wat langer duurt boeit me niet.
Precies, dat had ik ook toen Poekje wel zo haar bakje wilde leegeten. Heb je meteen nog wat 'quality time' samen ;)
Vanavond had ze minder zin om te eten. Ook had ze weer een bloeding. Ze slaapt veel meer dan voorheen. Je voelt je zo machteloos. Je vraagt je soms af of het niet beter zou zijn om haar in te laten slapen, maar dan kom je 's ochtends onder en zit jufje nog altijd iedere dag op leuning bank je op te wachten.
:bigarmhug: Arme poes! Niks aan, zo'n bloeding weer. Meer slapen is niet zo erg, dat hoort er gewoon bij, maar zolang jullie nog lekker kunnen genieten van elkaar, zou ik dat gewoon nog even blijven doen. Ik geloof er heilig in dat je echt wel voelt / door hebt wanneer ze niet meer wil!
Als de tijd er is dan weet ik dat wel. Het is alleen zo frusterend dat ik niks kan doen voor haar. Heb wel nog Liseng besteld tegen het snotteren en niezen. Wordt ook gebruikt voor katten die niesziekte hebben en schijnt goed te werken en te helpen bij snotteren en niezen. Gelukkig niest ze niet de hele dag, zijn paar korte periodes..heel af en toe een iets langere periode er tussen.
TMG1961 schreef: Als de tijd er is dan weet ik dat wel. Het is alleen zo frusterend dat ik niks kan doen voor haar. Heb wel nog Liseng besteld tegen het snotteren en niezen. Wordt ook gebruikt voor katten die niesziekte hebben en schijnt goed te werken en te helpen bij snotteren en niezen. Gelukkig niest ze niet de hele dag, zijn paar korte periodes..heel af en toe een iets langere periode er tussen.
Maar je doet heel veel voor haar Theo, je bent er voor haar, voert haar met de hand als ze dat nodig heeft en probeert er alles aan te doen haar leven zo fijn mogelijk te houden!! Maar ik snap je gevoel hoor, je zou graag nog zo veel meer doen :-*
Ach gos, arme Poes... Geniet maar lekker van elkaar en zoals je zelf al schrijft, merk je heel snel wanneer het genoeg is geweest. Maar inderdaad erg frustrerend dat je niet meer kunt doen als je al doet en je alleen maar kunt toekijken hoe ze langzaam aan ontglipt :( Geef je Poes een flinke knuffel van me?

Ik ben wel benieuwd hoe het met de Liseng gaat, geef je een update als je het haar een tijdje hebt gegeven?
Mowgli schreef: Ach gos, arme Poes... Geniet maar lekker van elkaar en zoals je zelf al schrijft, merk je heel snel wanneer het genoeg is geweest. Maar inderdaad erg frustrerend dat je niet meer kunt doen als je al doet en je alleen maar kunt toekijken hoe ze langzaam aan ontglipt :( Geef je Poes een flinke knuffel van me?

Ik ben wel benieuwd hoe het met de Liseng gaat, geef je een update als je het haar een tijdje hebt gegeven?
Heb de knuffel gegeven.
Moet de Liseng nog krijgen. Heb afgelopen donderdag betaald maar nog geen mail gehad dat het verzonden is.
Volgens de banken duurt het allemaal langer ivm jaarwisseling..best raar..dacht dat computers geen vakantie hadden
Hoop dat het snel komt aangezien ze nu ook een ietwat snotterig rechter neusgat heeft
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door