Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ivonne schreef:Robert's naam vervangen door Peter en hier precies hetzelfdeik moet zeggen dat ik redelijk ben afgericht door ze maar Robert maakt het bonter; de katten slapen hier op bed (de een tegen mijn been en de ander in de holte van mijn arm) maar zo nu en dan gaat er een bij Robert liggen en hij blijft dan in die houding liggen (ook al ligt het k.. ) maar hij vind het zo "zielig" want die kat ligt zo lekker te slapen.......
![]()
![]()
![]()
Mayka schreef:De oudste, Meid, slaapt ook op bed..Maar daar is zij degene die zich moet aanpassen..Het werd echt te gek en deed geen oog meer dicht, heb echt mezelf moeten toespreken "en nu ist afgelopen" Op bed is prima maar als ik me om wil draaien, pech dan draait ze maar mee..Wat ik wel voor haar doe is elke keer als ze eruit is geweest en weer terug wil, het dekbed omhoog houden..Maar dat gaat tegenwoordig op de automatische piloot
Robert's naam vervangen door Peter en hier precies hetzelfde. En dan ligt er ook nog één tussen onze hoofdkussens. De laatste slaapt op haar eigen plekje op zolder.
We blijven duimen voor Moby, geef hem maar een dikke knuffel(als dat nog op prijs gesteld wordt nu hij zich beter voelt
)
En, Zurca, wat heb je weer prachtige foto's in je handtekening!!!
sylvia schreef: Volgens mij is die cyper in een eerder leven een dril sergean6t gweest aan die blik te zien![]()
![]()
sylvia schreef: Die kat durf je toch alleen met mevrouw aan te sprekenEn zo hoort het ook vind zij...![]()
zurca schreef:"Mevrouw" vind ik nog zacht uitgedrukt, ik zou niet anders dan Majesteit durven zeggen ..............
![]()
![]()
![]()
Dril sergeant.....?!
Moet je deze is zien....
Ivonne schreef: ik durf het bijna niet te zeggen maar tot zover gaat ie goedGeweldig Ivonne,hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter., hij eet goed, houdt zijn plas netjes binnen en doet het gewoon in de kattenbak...... pfft, nou nog maar niet te enthousiast worden maar ik (en Moby natuulijk ook) ben er errug blij mee.