Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mayka
Ivonne schreef: ;D ik moet zeggen dat ik redelijk ben afgericht door ze maar Robert maakt het bonter; de katten slapen hier op bed (de een tegen mijn been en de ander in de holte van mijn arm) maar zo nu en dan gaat er een bij Robert liggen en hij blijft dan in die houding liggen (ook al ligt het k.. ) maar hij vind het zo "zielig" want die kat ligt zo lekker te slapen....... :-* :P :-[
Robert's naam vervangen door Peter en hier precies hetzelfde ;D. En dan ligt er ook nog één tussen onze hoofdkussens. De laatste slaapt op haar eigen plekje op zolder.

We blijven duimen voor Moby, geef hem maar een dikke knuffel :-* (als dat nog op prijs gesteld wordt nu hij zich beter voelt ;))

En, Zurca, wat heb je weer prachtige foto's in je handtekening!!!
Door zurca
Mayka schreef:

Robert's naam vervangen door Peter en hier precies hetzelfde ;D. En dan ligt er ook nog één tussen onze hoofdkussens. De laatste slaapt op haar eigen plekje op zolder.

We blijven duimen voor Moby, geef hem maar een dikke knuffel :-* (als dat nog op prijs gesteld wordt nu hij zich beter voelt ;))

En, Zurca, wat heb je weer prachtige foto's in je handtekening!!!
De oudste, Meid, slaapt ook op bed..Maar daar is zij degene die zich moet aanpassen..Het werd echt te gek en deed geen oog meer dicht, heb echt mezelf moeten toespreken "en nu ist afgelopen" Op bed is prima maar als ik me om wil draaien, pech dan draait ze maar mee..Wat ik wel voor haar doe is elke keer als ze eruit is geweest en weer terug wil, het dekbed omhoog houden..Maar dat gaat tegenwoordig op de automatische piloot ;)
Mijn vriend is minder toegevelijk, van hem mag ze gewoon naast bed blijven zitten ;D

(En Mayka, Bedankt!)
Laatst gewijzigd door zurca op ma 05 apr 2004, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Volgens mij is die cyper in een eerder leven een dril sergeant gweest aan die blik te zien :o ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 05 apr 2004, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mayka
sylvia schreef: Volgens mij is die cyper in een eerder leven een dril sergean6t gweest aan die blik te zien :o ;D
;D ;D ;D ;D ;D
Door Rosita
Jeetje Ivonne, wat een gedoe :(. Nu inderdaad maar hopen dat het goed blijft gaan. Het zou stress kunnen zijn, maar bij mijn Dante was dat het denk ik ook niet. Hij had een paar keer plas/druppel aanvallen gehad zonder dat er gruis werd gevonden. Nu kan je denken dat is stress, maar sinds ik fortekor geef (zo'n 4 mnd alweer) voor zijn nieren heeft hij het niet meer gehad (toeval misschien, maar het verlaagt wel de bloeddruk in zijn nieren en hij plast ook waarneembaar minder). De laatste mnd heeft hij twee keer een aantal dagen erg veel gedronken/geplast (gelukkig geen druppel plasjes), maar was daarbij ook heel erg druk en luid (zelfs voor een siamees). Sinds hij nu weer af en toe naar buiten gaat (in de ren en aan een tuigje) heeft hij het niet meer gehad (even afkloppen). Dat was denk ik wel stress. Gezien ze bij Moby blaasgruis hebben gevonden denk ik dat stress een wel heel simpel antwoord is, zeker als er in zijn omgeving niks veranderd is en hij niet de leeftijd heeft waarop de meeste katten blaasgruis krijgen. Wat ik me nu afvraag is of het wel struviet gruis is, is dat onderzocht? Ik vraag dit omdat hij ondanks versvlees (wat toch een hoop vocht bevat en verzuurd) toch nog gruis had. Vooral toen je zei dat hij op brokken nergens last van had dacht ik misschien is het een ander soort gruis dat juist in een zure omgeving ontstaat. Jij kent je kat het beste en als je instinct zegt dat het geen stress moet je ook daar naar luisteren. Ik hoop in ieder geval dat het zonder medicijnen goed blijft gaan. Heel veel succes en geef Moby een dikke :-*.

Groetjes Rosita
Door zurca
sylvia schreef: Die kat durf je toch alleen met mevrouw aan te spreken :o
En zo hoort het ook vind zij... ;D ;D ;D
Maarre ondanks "die blik" is het echt een schatje hoor ;)
Door Mayka
zurca schreef:

:o ;D :o ;D
Dril sergeant.....?! ::)
Moet je deze is zien.... :o
Afbeelding
Afbeelding

"Mevrouw" vind ik nog zacht uitgedrukt, ik zou niet anders dan Majesteit durven zeggen .............. ;D
Door Ivonne
ik durf het bijna niet te zeggen maar tot zover gaat ie goed ;D, hij eet goed, houdt zijn plas netjes binnen en doet het gewoon in de kattenbak...... pfft, nou nog maar niet te enthousiast worden maar ik (en Moby natuulijk ook) ben er errug blij mee.
Door sylvia
Ivonne schreef: ik durf het bijna niet te zeggen maar tot zover gaat ie goed ;D, hij eet goed, houdt zijn plas netjes binnen en doet het gewoon in de kattenbak...... pfft, nou nog maar niet te enthousiast worden maar ik (en Moby natuulijk ook) ben er errug blij mee.
Geweldig Ivonne,hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door