Nou Kruimel, jouw bericht doet mij nu dus huilend hier achter de pc zitten.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben gewoon bang. Maar heel erg mee bezig, ben zoals ik net schreef doodop.
Ik zal waarschijnlijk morgen bij Zoo-Natuurlijk lekker labiel komen aanfietsen hahaha nou ja, pech...
En wat betreft norenliefje. Ik heb mijn vorige Noor 2 jaar geleden aan nierfalen verloren en een vergroeid bekje, haar tanden vielen eruit nadat een nierendieet was voorgeschreven. Mijn verdriet om haar pijn is onbeschrijfelijk, temeer omdat die da haar maar niet wilde laten inslapen 'maar er nog alles aan wilde doen'. Ik eindigde met haar en mijn dochter in een spoedkliniek. Mijn dochter was nog zo wijs met haar 8 jaar om een plukje haar van onze 16? 17? jarige Noor te vragen aan de dienstdoende da...
Ik wilde na mijn maatje NOOIT meer een kat...
Bosliefje hier heeft mij helemaal ingepakt

en ik ben knettergek op haar. Gelukkig heeft mijn dochter vanaf augustus 2007 plezier met haar, de medische kant en zorgen nam ik op me. Desondanks heeft mijn dochter zo ontzettend veel verdriet gehad...het was immers niet niets voor haar om ons kleintje zo te zien lijden.
Bosliefje heeft tot overmaat van ramp, de zak brokken animonda adult, die ik terug wou brengen, vanmiddag 'gescoord' en ik ben helemaal van de rel. Ik had weeeeeeeken geleden nl animonda kitten gekocht, maar dat vrat ze niet, dus ook animonda adult gekocht, maar zo je hebt kunnen lezen, ik begon gevoelsmatig al te twijfelen aan de brokken. En die hele zak vergeten. Ligt hier al een hele poos. Tot vanmiddag. Ik hoop dat ze er niet al te ziek van word. Ik ben het wel al iig.
Ik ga slapen nu en fiets morgen door naar de van Woustraat. Dank voor de tips!!!!! Dus ook morgen langs de slager! (Laat ik daar nu nooit komen)
Dank voor jouw reactie Kruimel die net het laatste zetje gaf voor een flinke
Oh en weet je: 't is niet zo moeilijk veel voor haar over te hebben. Baal meer van al dat gif dat ik met mijn goede bedoelingen in dat lijfje heb gepompt. Ja, maanden lang ab, ja ik word er ziek van als ik er aan terugdenk, ja haar dagelijks bijna huilend toegediend, ik vond het verschrikkelijk.