zurca schreef: ↑wo 14 dec 2022, 21:58
Whahahaha
Het is net echt inderdaad!
Loopt zij ook graag op stokken te knagen? Bij Pippa is het soms op het irritante af, loopt ze weer op een "zoethoutje" te kauwen, wil dan niet doorlopen, moet dan los laten van mij....dat doet ze dan om 3 stappen later weer wat op te pakken...
Als we in het bos lopen wel . Maar het is ook maar net hoe de pet staat . Als de freule haar zinnen heeft gezet op knagen dan doet ze dat
Maar goed, we lopen ook geregeld over dijken , en daar moet gegraven worden
Stront en Stront eigenwijs is ze . En wat jij ook al schrijft , als ze iets niet willen
Ik heb ook geregeld momenten waarop ik denk , adem in , adem uit, en tel maar weer tot tien . Mijn vorige russells liepen altijd lekker mee . Bleven soms eens achter , even graven en dan kwamen ze hard rennend weer naar me toe . Maar met dit portret moet ik engelengeduld hebben , en houden . Je er druk om maken helpt geen moer .
Het motto van deze juf is " Ik leef mijn leven zoals ik dat wil " ze kan luisteren als een speer . Maar dat doe je natuurlijk niet te lang . In huis is ze enorm lief en makkelijk . Maar buiten . Nog nooit zo'n koppig portret gehad
Amber had ook koppige trekjes , mijn Hollandse herder teef idem . Maar niet te vergelijken met deze kleine zelfstandige