Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑ma 07 dec 2020, 11:22 Vanmorgen zitten wachten op de dakgootschoonmakers. Die zouden voor 11.00 komen. Niet geweest, dus om 11.10 gebeld; oohhh ja ik wilde net bellen, de jongens belden net dat het niet door kan gaan vanwege het slechte weer.Irri zeg!
Het staat al de hele ochtend te regenendat hadden ze best eerder kunnen zien aankomen. Als ze niet kunnen werken zou je denken dat ze genoeg tijd overhouden om te bellen hé...
eelke schreef:Vanmorgen zitten wachten op de dakgootschoonmakers. Die zouden voor 11.00 komen. Niet geweest, dus om 11.10 gebeld; oohhh ja ik wilde net bellen, de jongens belden net dat het niet door kan gaan vanwege het slechte weer.Lekker dan. Ze hadden zelfs vantevoren kunnen zeggen dat het bij regen niet door kon gaan.
Het staat al de hele ochtend te regenendat hadden ze best eerder kunnen zien aankomen. Als ze niet kunnen werken zou je denken dat ze genoeg tijd overhouden om te bellen hé...
dinky89 schreef: ↑ma 07 dec 2020, 11:31 Misschien hoopten ze dat het bij jullie ook droog zou worden? Hier is het na regen vanmorgen vroeg namelijk droog geworden. Maar ook dan hadden ze best even kunnen bellenNou, buienradar (oke, oke, niet altijd de betrouwbaarste) gaf de hele ochtend regen aan. En dan kun je om 10 uur, of half 11 wel bellen dat het voor 11 niet meer gaat lukken toch...![]()
hannabelgje schreef:Lekker dan. Ze hadden zelfs vantevoren kunnen zeggen dat het bij regen niet door kon gaan.Ja ook dat. Ik vind het niet per see logisch dat je met lichte regen geen dakgoot kunt schoonmaken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk