Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
Ondanks of dankzij de dikke sheltie vachten hebben mijn hondjes geen last van de warmte.
Ze houden zich koest in de schaduw en dat gaat prima!
Door smulpaap
Voordeur staat lekker open , kamerdeur open en de pretletter ligt lekker te gluren  . Ga echt niet zelf weg hoor , kijk alleen maar naar buurman die is in de tuin bezig
Het is lekker koel in de gang
Door K&D
Het is hier nu al enorm drukkend en plakkerig. Net ff snel de kamer opgeruimd, ontbijtje gemaakt en de wm aangezet want vanmiddag doe ik niets meer.
Airco aan, boekje lezen en thee drinken.
De damesch liggen koel op de plavuizen in de hal en verroeren hun vinnen zo min mogelijk.
Door TMG1961
We hebben hier inmiddels de 30 graden bereikt en het is nog niet eens half elf. Dadelijk even bij kennis langs en daarna even naar het dorp, maar alles rustig aan..tropendienst vandaag
Door smulpaap
Ik kijk vanuit mijn huis precies op de dijk hier , er ging net weer een man met hond naast de fiets voorbij  :-X
Zalig nu op dat hete asfalt
Om half zes is het daar nog prima , maar dan kom je geen mens tegen die zijn hond uitlaat
Door coby.p
sas, knuf, onze oudjes zijn beresterk, is wel bewezen gezien hun hoge leeftijd.
we slepen ze er wel doorheen,

kaio, een t shirt aantrekken bij prinses gaat hem niet meer worden.
ze beweegt nauwelijks, de vin draait overuren, richting meisje, en ik ben aan het slepen,
met koude handdoeken, en water om haar toet, oren en poten nat te houden.

sterkte voor alle oudjes
Door Kaio
Schoentjes uit van die man, lijntje om de nek en dan achter een scooter binnen, kom we gaan een eindje rennen, ik bedoel jij gaat een eindje rennen, have fun!
Door Kaio
coby.p schreef: sas, knuf, onze oudjes zijn beresterk, is wel bewezen gezien hun hoge leeftijd.
we slepen ze er wel doorheen,

kaio, een t shirt aantrekken bij prinses gaat hem niet meer worden.
ze beweegt nauwelijks, de vin draait overuren, richting meisje, en ik ben aan het slepen,
met koude handdoeken, en water om haar toet, oren en poten nat te houden.

sterkte voor alle oudjes
Je zou als ze het toelaat ook een handoek op haar rug kunnen leggen, heeft dan ook het effect van een koeljas. Heb je haar buik al eens geschoren? Scheelt ook veel (misschien niet nu omdat dat stress zou kunnen opleveren weet ik niet)  Hier is meneer maar gaan slapen met die airco op zijn dak. Had dus niet eens vanochtend vroeg met hem moeten clickeren denk ik. Maar gaat weer goed nu.
-Saskia- schreef: :-* Ook sterkte voor de Kaio-beer. Geen fijne dagen.
Dankje  :-*, Kaiobeer houdt het wel uit rechts of linksom, eigenwijs dat ie is.  ;) Vanavond denk ik dat ie weer zijn hol in de struiken opzoekt  :biggrin2: Ja die maakt ie bij warm weer.
Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef: Pippa vind het super weer  :D
De mensen pakken zelfs s ochtends dat lange dunne ding waar water uit komt  :D
Door kira
Foppe is blij met dit weer. Ik heb zijn koelbandana om mijn nek gedaan. Heerlijk en ikdenk dat grote beer veel baat heeft bij dat ding. Grote beer doet het goed, maar wij doen helemaal niets met haar, ze wil heel graag stukje lopen maar heb dat genegeerd. Ze heeft het wel moeilijker als gister, hijgt meer, vannacht heel vies gebraakt en ik voel ook dat ze weer afvalt, het loops zijn helpt niet. De andere dames beer hebben heerlijk gezwommen en hebben niet veel last al hoewel we ook buiten het zwemmen van vanmorgen niets meer met ze doen. In huis 26, de stenen vloer is koeler buiten ruim boven de dertig. Het huis is vies maar dat zal zo blijven, ik ben erg slecht met dit weer en heb besloten door het hondenhAar heen te kijken en niets te doen, behalve klagen, haha.
Door Martine-Tom
Ik zou vanmorgen om 6 uur gaan lopen maar heb me ietwat verslapen  ;D
Om 10 uur maar opgestaan en een mini rondje gedaan, even op een grasveldje in de zon wat laten snuffelen en nu is het voor de rest van de dag....onderduiken en binnen blijven. Vind het zo sneu voor Tom maar het is echt te warm nu.
Door Kaio
-Saskia- schreef:
Dat deden ze toen ze jong waren hier ook nog wel  :D Maci was/is ook fan van de waterslang, is heel leuk om te zien hoe Dombo waterstraal vangen doet  :biggrin2:
Even uit de mottenballen halen

Nu is het ook te warm voor dit spelletje voor hem

Maar Pippa is dus eigenlijk in de leer voor newfie, kijk maar: puppie Fozzy
Laatst gewijzigd door Kaio op za 19 jul 2014, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door coby.p
[quote="Kaio"]
Je zou als ze het toelaat ook een handdoek op haar rug kunnen leggen, heeft dan ook het effect van een koeljas. Heb je haar buik al eens geschoren? Scheelt ook veel (misschien niet nu omdat dat stress zou kunnen opleveren weet ik niet)  Hier is meneer maar gaan slapen met die airco op zijn dak. Had dus niet eens vanochtend vroeg met hem moeten clickeren denk ik. Maar gaat weer goed nu.

handdoeken ben ik inderdaad sinds gister al mee bezig, en dat buikje is ook  op tijd kaalgemaakt.
de kwark ijsjes staan in de vriezer, en een paar bevroren aardbeien konden ze ook waarderen
de rest door de kwark
ik ga nu stukjes banaan in de vriezer gooien.
Door Lil
Martine-Tom schreef: Ik zou vanmorgen om 6 uur gaan lopen maar heb me ietwat verslapen  ;D
Om 10 uur maar opgestaan en een mini rondje gedaan, even op een grasveldje in de zon wat laten snuffelen en nu is het voor de rest van de dag....onderduiken en binnen blijven. Vind het zo sneu voor Tom maar het is echt te warm nu.
Zal ik je morgen wakker maken?

Hier niet helemaal gelukt, maar was wel om 6 uur wakker en dus voor half zeven vertrokken.
Door Martine-Tom
Lil schreef: Zal ik je morgen wakker maken?

Als je levensmoe bent....ga je gang  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door