Ondanks of dankzij de dikke sheltie vachten hebben mijn hondjes geen last van de warmte.
Ze houden zich koest in de schaduw en dat gaat prima!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
coby.p schreef: sas, knuf, onze oudjes zijn beresterk, is wel bewezen gezien hun hoge leeftijd.Je zou als ze het toelaat ook een handoek op haar rug kunnen leggen, heeft dan ook het effect van een koeljas. Heb je haar buik al eens geschoren? Scheelt ook veel (misschien niet nu omdat dat stress zou kunnen opleveren weet ik niet) Hier is meneer maar gaan slapen met die airco op zijn dak. Had dus niet eens vanochtend vroeg met hem moeten clickeren denk ik. Maar gaat weer goed nu.
we slepen ze er wel doorheen,
kaio, een t shirt aantrekken bij prinses gaat hem niet meer worden.
ze beweegt nauwelijks, de vin draait overuren, richting meisje, en ik ben aan het slepen,
met koude handdoeken, en water om haar toet, oren en poten nat te houden.
sterkte voor alle oudjes
-Saskia- schreef:DankjeOok sterkte voor de Kaio-beer. Geen fijne dagen.
MarijeEnBoomer schreef: Pippa vind het super weer
De mensen pakken zelfs s ochtends dat lange dunne ding waar water uit komt![]()
-Saskia- schreef:Dat deden ze toen ze jong waren hier ook nog wel
Martine-Tom schreef: Ik zou vanmorgen om 6 uur gaan lopen maar heb me ietwat verslapenZal ik je morgen wakker maken?
Om 10 uur maar opgestaan en een mini rondje gedaan, even op een grasveldje in de zon wat laten snuffelen en nu is het voor de rest van de dag....onderduiken en binnen blijven. Vind het zo sneu voor Tom maar het is echt te warm nu.
Lil schreef: Zal ik je morgen wakker maken?Als je levensmoe bent....ga je gang