Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
Reageer weinig, maar ik ben gewoon heel erg moe... en veel andere dingen aan mn hoofd... maar ik lees wel alles mee ;) .... iedereen sterkte en succes :'( :'( :'( :'(
Door Kim_S
- pien - schreef: do 18 jun 2020, 16:51 De omvormer voor onze zonnepanelen is kapot. Dat gaat pijn doen in de portemonnee.
Ik heb je een pb gestuurd :)
Door src_esther
Kim_S schreef: do 18 jun 2020, 19:45 Mijn klaag van vandaag: onze frituurpan is dood :'(

En nu wil ik een airfryer ::)
Met vaderdag in aantocht zou je die toch wel ergens in NL in de aanbieding verwachten....
Door Kim_S
src_esther schreef: do 18 jun 2020, 22:50 Met vaderdag in aantocht zou je die toch wel ergens in NL in de aanbieding verwachten....
Das een goeie. Ik ga eens zoeken of dat zo is :)
Door src_esther
Hier in de buurt lijkt nog wc-papier te worden gehamsterd. :???: We hebben sinds maart precies 2 pakken met 4 rollen kunnen kopen... Voor onszelf vinden we het niet het grootste probleem, maar als je bezoek krijgt of werklui over de vloer hebt, wordt het lastig. >:( Misschien moet we mensen maar hun eigen pleepapier mee laten nemen. ::)
Door Siberienne
src_esther schreef: vr 19 jun 2020, 10:29 Hier in de buurt lijkt nog wc-papier te worden gehamsterd. :???: We hebben sinds maart precies 2 pakken met 4 rollen kunnen kopen... Voor onszelf vinden we het niet het grootste probleem, maar als je bezoek krijgt of werklui over de vloer hebt, wordt het lastig. >:( Misschien moet we mensen maar hun eigen pleepapier mee laten nemen. ::)
Moet ik je een mega pak opsturen? :biggrin2: Kan hoor, komen alleen verzendkosten bij..

Eigen klaag; spot heeft vanmorgen zijn neus in een gevallen nest eike processie rupsen gestoken. Tuurlijk halverwege de wandeling. Onderweg zijn neus afgespoeld met water uit een plas en thuis met de plakroller erover gegaan. Ik zie/merk nu niks aan hem maar ik vind het maar niks.
Door Inge en Bono
Sterkte met en voor Spot! :-\ :-*
Je brengt me wel op het idee om zo'n plakrolding in mijn wandeltas te stoppen en zéker mee te nemen op vakantie
Door sam28
Siberienne schreef:Eigen klaag; spot heeft vanmorgen zijn neus in een gevallen nest eike processie rupsen gestoken. Tuurlijk halverwege de wandeling. Onderweg zijn neus afgespoeld met water uit een plas en thuis met de plakroller erover gegaan. Ik zie/merk nu niks aan hem maar ik vind het maar niks.
Ooh getver!! Ik snap dat je dat niks vind. Sterkte voor Spot.

Irritant Ester! Hebben ze in geen enkele winkel meer?
Door src_esther
Siberienne schreef: vr 19 jun 2020, 12:39 Moet ik je een mega pak opsturen? :biggrin2: Kan hoor, komen alleen verzendkosten bij..
;D ;D ;D
Siberienne schreef: vr 19 jun 2020, 12:39 Eigen klaag; spot heeft vanmorgen zijn neus in een gevallen nest eike processie rupsen gestoken. Tuurlijk halverwege de wandeling. Onderweg zijn neus afgespoeld met water uit een plas en thuis met de plakroller erover gegaan. Ik zie/merk nu niks aan hem maar ik vind het maar niks.
Oh shit. Wat een sufferd. Hopelijk heeft hij niet even flink gesnoven...
sam28 schreef:Irritant Ester! Hebben ze in geen enkele winkel meer?
Zoveel winkelkeuze hebben we niet... ;) We wonen in een dorp zonder winkels en het dichtsbijzijnde stadje (zo'n dorp met stadsrechten) heeft slechts 2 supermarkten, een kleine en een grotere van dezelfde keten. :(
Ach, het gaat goed komen.
Door sam28
src_esther schreef:Zoveel winkelkeuze hebben we niet... ;) We wonen in een dorp zonder winkels en het dichtsbijzijnde stadje (zo'n dorp met stadsrechten) heeft slechts 2 supermarkten, een kleine en een grotere van dezelfde keten. :(
Ach, het gaat goed komen.
Mm, kruidvat, etos oid? Natuurlijk komt het goed maar irritant is het wel.
Door src_esther
sam28 schreef: vr 19 jun 2020, 20:46 Mm, kruidvat, etos oid? Natuurlijk komt het goed maar irritant is het wel.
Er is precies 1 kleine etos... :biggrin2:

Er zijn wel 3 slijterijen, waarvan 1 onderdeel van de supermarkt. ;D
Door dinky89
src_esther schreef: vr 19 jun 2020, 23:45 Er is precies 1 kleine etos... :biggrin2:

Er zijn wel 3 slijterijen, waarvan 1 onderdeel van de supermarkt. ;D
;D ;D ;D
Tja, prioriteiten zijn daar duidelijk :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door