Gefeliciteerd met jullie nieuwe wondertjes, geniet ervan want voor je het weet zijn het pubers.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ivonne schreef: ik probeer me voor te stellen hoe groot dat is.... mijn wijvie was 2800 gram, maatje 44. Nu is ze bijna 9 weken en pas nog net in maat 50...Ja nou ik weet ook niet hoe dat ooit in mij is gegroeid... Ik ben zelf klein van stuk zeg maar...
orinake schreef: Thx iedereen!!!!!Tamara en Fanne gefeliciteerd!!!
Om 9u58 verwelkomden we ons dochtertje Éydis.
4kg280gr en 53cm
Ons pruts slaapt als een roosje momenteel
![]()
*Marga* schreef:Ik was 43cm ofzo, maar ik word dit weekend alweer 30, dus ondertussen is er vast veel meer keus.
Voor kleine maatjes prenatal heeft hele leuke, ik moest toen voor mijn kleinzoon halen hij was 47 cm en kon weinig aan van maatje 50..![]()
![]()
![]()
![]()
Sonja schreef: Vanmiddag een extra echo gehad omdat de kleine man nog niet is ingedaald. Dus werd nog eens extra gekeken naar de groei en of er wel voldoende ruimte is om in te dalen. Heb 3 uur doorgebracht in het ziekenhuis omdat er een foutje was gemaakt met de inplanning, maar kon uiteindelijk weer naar huis met de mededeling dat er niets problematisch aan de hand is. Meneer zit kennelijk gewoon wel lekker daar en zou er gewoon via de natuurlijke weg uit moeten kunnen komen. Afwachten dus.Fijn dat alles in orde is Sonja!
Gewicht is nu berekend op 3690 gram. Hij loopt daarmee ietsje voor, maar niet heel veel.