Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vanmiddag een extra echo gehad omdat de kleine man nog niet is ingedaald. Dus werd nog eens extra gekeken naar de groei en of er wel voldoende ruimte is om in te dalen. Heb 3 uur doorgebracht in het ziekenhuis omdat er een foutje was gemaakt met de inplanning, maar kon uiteindelijk weer naar huis met de mededeling dat er niets problematisch aan de hand is. Meneer zit kennelijk gewoon wel lekker daar en zou er gewoon via de natuurlijke weg uit moeten kunnen komen. Afwachten dus.
Gewicht is nu berekend op 3690 gram. Hij loopt daarmee ietsje voor, maar niet heel veel.
Met dit soort gewichten snap ik wel dat mijn ouders moeite hadden met kleertjes vinden voor mij.

Ik was 5 dagen te vroeg en mijn geboortegewicht is onbekend, er is later 2500 gram ingevuld, want dat was het gewicht waarmee je destijds niet naar een couveuse hoefde en omdat ik thuis geboren ben en best dik was, vond de vroedvrouw een couveuse niet nodig, ook al was ik te licht. 
Maar de eerste weken hebben mijn ouders allerlei familieleden gevraagd om in Duitsland te gaan shoppen, daar hadden ze toen kleinere maatjes dan in Nederland en toen ik ging lopen weer, want er waren hier ook geen schoentjes in mijn maat.

Overigens was mijn broer 3 weken te vroeg, een kilo zwaarder dan ik was en graatmager. Ik was blijkbaar echt heel mini.
hier zijn maatjes 56 aan de kleine kant, maar 62 is nog te ruim.
Ik heb dus de grootste maatjes 56 uitgezocht voor de komende periode.
Maar hoe lang ze gaan kunnen dienst doen is een goeie vraag :)

Ons Éydis stelt het goed, ze is een leuke vrolijke baby, kan heel gekke snoeten trekken zowel als ze wakker is als in haar slaap :)
Eten en slapen met de glimlach of een gekke snoet tussendoor...
Wenen gebeurt zelden, met als komische noot: de honden jammere mee dan (ze zijn geen echte baby's gewend)

Hier en minder dagje voor mij. Gisteren in het ziekenhuis mijn Boostrix gehad en manmanman ik vrees dat ik daar vandaag toch de gevolgen van draag...
Hoofdpijn, spierpijn, een stijve  arm en deze middag zelfs wat koorts.
Verder ben ik stikop. Ik probeer te slapen als zij slaapt zodat ik wat energie kan inhalen.
Mijn rug en bekken hebben het moeilijk momenteel en zorgen er voor dat ik niet te lang kan blijvn zitten.
Helaas voor mij zijn pijnstillers nog even verboden terrein ;)

Maar de pijn word ruimschoots goed gemaakt door dit
Afbeelding
Sonja schreef: Vanmiddag een extra echo gehad omdat de kleine man nog niet is ingedaald. Dus werd nog eens extra gekeken naar de groei en of er wel voldoende ruimte is om in te dalen. Heb 3 uur doorgebracht in het ziekenhuis omdat er een foutje was gemaakt met de inplanning, maar kon uiteindelijk weer naar huis met de mededeling dat er niets problematisch aan de hand is. Meneer zit kennelijk gewoon wel lekker daar en zou er gewoon via de natuurlijke weg uit moeten kunnen komen. Afwachten dus.
Gewicht is nu berekend op 3690 gram. Hij loopt daarmee ietsje voor, maar niet heel veel.
Fijn dat alles in orde is Sonja!  :-*

Wat een lief meisje Tamara  :smitten:
Hoop dat de pijn snel minder wordt en een beetje bij kan trekken  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door