Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef:
4 of 5 zwarte blokjes? Sinds gisteravond zijn dat er nog maar 2. Ik had er 4 of 5. Maar daarna waren die opeens weg bij de berichten die ik geplaatst had. Kan ik oude berichten (1 dag) niet meer veranderen? Dit bericht heeft wel weer 4 blokjes ???
pluk schreef:Voor de verhuizing heb ik netjes opgeruimd en had ik nog maar een paar pb's over....Nee, maar dit probleem staat bij Jeff op zijn lijst. Dus ik persoonlijk wacht even tot daar meer duidelijkheid over is, misschien kan Jeff het nog oplossen.
Maar... nu heb ik alles weer terug???
Heeft iemand al uitgevonden hoe je snel je inbox en verzonden items opruimt?
Anneloog schreef:Zou er een youtube button ter zijner tijd toegevoegd kunnen worden aan het tekst veld.Ik heb je bericht doorgegeven aan Jeff, dank je!
Ik weet dat dat op andere fora die met zelfde phpbb werken wel een optie was.
Het heeft geen haast.
En misschien ene tip misschien handig om een [rimg] knop toe tevoegen daarmee kan je als forum beheer alle foto's in zelfde formaat laten verschijnen zodat er uniformiteit ontstaat in de berichten en de boel niet snel uit verband getrokken word door te 'grote' afbeeldingen in een post.
Anne in Duitsland schreef:Je bent geweldig
Als ik op het rode rondje links van een topic klik, kom ik gewoon bij de laatste reactie uit die ik heb gelezen, net als vroeger. Dus dat rode rondje is wat vroeger 'new' was - volgens mij.
Dian schreef:
Je bent geweldigDat zocht ik idd