Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Mandarijn schreef:
4 of 5 zwarte blokjes? Sinds gisteravond zijn dat er nog maar 2. Ik had er 4 of 5. Maar daarna waren die opeens weg bij de berichten die ik geplaatst had. Kan ik oude berichten (1 dag) niet meer veranderen? Dit bericht heeft wel weer 4 blokjes ???

Oké, probleem gesnopen, jullie hebben dus na enige tijd helemaal geen wijzigknop meer. Niet handig, ik heb het gemeld bij Jeff. Komt vast goed.
Zou er een youtube button ter zijner tijd toegevoegd kunnen worden aan het tekst veld.
Ik weet dat dat op andere fora die met zelfde phpbb werken wel een optie was.
Het heeft geen haast.

En misschien ene tip misschien handig om een [rimg] knop toe tevoegen daarmee kan je als forum beheer alle foto's in zelfde formaat laten verschijnen zodat er uniformiteit ontstaat in de berichten en de boel niet snel uit verband getrokken word door te 'grote' afbeeldingen in een post.
pluk schreef:Voor de verhuizing heb ik netjes opgeruimd en had ik nog maar een paar pb's over....
Maar... nu heb ik alles weer terug???

Heeft iemand al uitgevonden hoe je snel je inbox en verzonden items opruimt?
Nee, maar dit probleem staat bij Jeff op zijn lijst. Dus ik persoonlijk wacht even tot daar meer duidelijkheid over is, misschien kan Jeff het nog oplossen.
Anneloog schreef:Zou er een youtube button ter zijner tijd toegevoegd kunnen worden aan het tekst veld.
Ik weet dat dat op andere fora die met zelfde phpbb werken wel een optie was.
Het heeft geen haast.

En misschien ene tip misschien handig om een [rimg] knop toe tevoegen daarmee kan je als forum beheer alle foto's in zelfde formaat laten verschijnen zodat er uniformiteit ontstaat in de berichten en de boel niet snel uit verband getrokken word door te 'grote' afbeeldingen in een post.
Ik heb je bericht doorgegeven aan Jeff, dank je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door