Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vandaag had ik nieuwe ballerina's aan naar mijn werk. Wat een prutschoenen. Zweterig, knellen, kramp. Dus ik ben in mijn pauze andere schoenen gaan kopen. Heb hele leuke sandaaltjes gekocht en die zitten, voor zover dat kan met 30 graden hitte, hartstikke prima. Ikke weer blij!

Zoals verwacht was iedereen nogal brak op het werk, maar ik heb in lange tijd het niet zo gezellig, soepeltjes en productief met mijn collega's gehad! Echt heel fijn na een periode met best veel irritaties van alle kanten. Ik ben nu alleen helemaal kapot, dus we eten super simpel en daarna ga ik waarschijnlijk wel in slaap vallen. Maakt niet uit, morgen weer een dag en geen wekker (avonddienst).
Door Borke
@ Barbara een keertje niet zo positief zijn mag best en trouwens het is toch positief om zoveel liefde te hebben gekregen, dat het afscheid nu zwaar valt?

@ Els, lachen met die berberis, leuke struiken trouwens, ben benieuwd!

Vandaag toch maar de HA gebeld. Na 1.5 week stemrust, want het is niet over en ook niet flink verbeterd.
Vandaag gebeld, HA ziek, op zich wel komisch.
Nu ga ik morgen naar de andere HA in de praktijk, die is ook prima.
Ik hoop dat ze zeggen dat ik pech heb en dat het dat langer duurt, niet dat het iets anders is.
Iedeqre andere optie is vervelender...
Ik zit nu heerlijk in de tuin met Leo en de beestjes, heerlijke avond  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Ik had een heel lief dinnetje maar wij werden tegelijk zwaar depressief en we trokken elkaar zo naar beneden dat we geen contact konden houden. Nu gaat het met ons beiden beter en sinds kort hebben we weer contact. Over 2 weken gaan Tom en ik samen naar het hoge noorden om haar weer eens te bezoeken...zo leuk en zoveel zin in  :)
Door Nynke
Buran en Co schreef: Heb zin om een hele flinke pot te janken, denk dat ik dat zo maar even boven ga doen. Niet beneden want de honden zijn al in de war genoeg door Faydor die weg is en Oy die naar DA ruikt en in de bench moet blijven. Gelukkig vindt hij dat nu nog best, hij zal ook kapot zijn van de afgelopen 1,5 dag. Ik moet eigenlijk hard werken maar kan me er moeilijk toe zetten. 1 klant heeft echt een deadline want die hebben morgen bespreking van de cijfers tot en met juni maar nu dat af is overspoelt het depressieve gevoel me weer volledig. En dan zo vies warm dus ik kan niet lekker een eind gaan wandelen want dat trekt Buran niet met zijn stembandverlamming. En dan moet ik Oy ook weer alleen laten  :-[

Elke keer denk ik aan Faydor, hoe hij gistermorgen was, zo helder, zo lief. Ik mis hem zo  :'( :'( :'( :'(
En volgens mij ben ik ook nog echt verkouden en zitten mijn neus en holtes niet alleen vol door het huilen.

Sorry hoor, ik probeer de laatste maanden heel positief te zijn en dat lukte geweldig maar de laatste week hakt er nu even behoorlijk in  :'( :'(
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen lieverd, je zou sorry moeten zeggen als het je niets zou doen  :'( :'( :'(

OT: Ik vond het heel naar om Joep zo te zien met zijn hernia  :( :( :(  maar het was heerlijk om hun alle vier te zien  :P
Door TMG1961
De dakdekker is nog een keer langs geweest om de scheur bij regenwaterafvoer te maken. Mocht het zo zijn dat het nog altijd zou lekken dan moet er een heel stuk vervangen worden incl nieuwe afvoer..kosten €150 Heb ook gelijk gevraagd wat een compleet nieuwe dakbedekking zou kosten..all in prijs tussen de €1300 en €1400 Maar dat is iets voor over 2 jaar, tegen die tijd is huidig dak bijna 25 jaar oud.
Door Pauline
Nynke schreef: Daar hoef je geen sorry voor te zeggen lieverd, je zou sorry moeten zeggen als het je niets zou doen  :'( :'( :'(

OT: Ik vond het heel naar om Joep zo te zien met zijn hernia  :( :( :(  maar het was heerlijk om hun alle vier te zien  :P
Het komt echt wel weer goed met Joep schatje!!! Geloof me maar. En wij vonden het ook geweldig om weer eens bij jullie te zijn. Ik heb de laatste tijd niet zoveel hardop gelachen. En Eddie is al helemaal enthousiast dat Rik volgend jaar weer met hem meegaat naar Nijmegen. Zo dat ligt vast, vertel je het Rik ook even? Dat hij er dus niet meer onderuit kan!  :biggrin2:

En ondanks de kapotte uitlaat terug naar Hengelo (wat een onvoorstelbaar kabaal), hebben we een goede terugrit gehad. Weinig gepraat, dat was bijna niet mogelijk maar gewoon de radio keihard met allemaal heerlijk muziek uit onze 20-30 jaren, zalig!
Door - Judith -
Vandaag voor het eerst een klein stapje vooruit bij mijn moeder. Ze heeft eindelijk wat gedronken dat er ook in bleef! En we hebben een klein blokje over de afdeling gewandeldschuifeld. Blij mee  :)!

En die lieve, lieve oude Sammerd heeft vandaag weer een heldendaad verricht: ze heeft een klein jongetje van zijn hondenangst afgeholpen. Ik breng haar elke dag als ik naar het ziekenhuis ga naar vrienden van mijn ouders (die ik al mijn hele leven ken), en die hebben sinds vandaag hun kleinzoon van 4 te logeren. Hij is helaas panisch voor honden. Ze hadden hem al wel voorbereid dat Sam zou komen, en hem ook verteld dat ze een 'oude oma' is.

Toen ik kwam liep hij met een angstig gezichtje met een grote boog om haar heen. En toen ik een paar uur later terug kwam, was hij hele verhalen tegen haar aan het vertellen. Oma en hij hadden met Sam gewandeld (die daar niet altijd meer even veel zin in heeft op de heenweg, de terugweg gaat een stuk vlotter  :biggrin2:), en hij wist ook te melden dat ze wel geplast maar niet gepoept had (dat laatste was zichtbaar een teleurstelling voor hem  ;D). Hij was steeds een stukje dichterbij gekomen en had haar uiteindelijk heel voorzichtig geaaid. Toen ze hem daarop een lik gaf, was hij om: Sam is nu zijn vriendin  :-*.

Toen we weggingen zat met zijn opa achter in de tuin bij een houtvuurtje maar kwam hard aangerend om Sam uit te zwaaien. 'Dag Sam, tot morgen, doeiiiiii'. Zooooo ontzettend zoet  :smitten:. Morgen maken we er maar een foto van, want anders gaat zijn moeder het niet geloven, zei oma.
Door Kim_S
Wat een fijne berichten Judith!  :-*

OT: gezellige dag met de family gehad. Mijn zelfgebakken chocoladetaart was zelfs goed gelukt!
Morgen de gebruiksaanwijzing doorlezen van mijn nieuwe keukenmachine met blender en vleesmolen  8) :D
Ik is blij!
Door - Judith -
Kim_S schreef: Wat een fijne berichten Judith!  :-*

OT: gezellige dag met de family gehad. Mijn zelfgebakken chocoladetaart was zelfs goed gelukt!
Morgen de gebruiksaanwijzing doorlezen van mijn nieuwe keukenmachine met blender en vleesmolen  8) :D
Ik is blij!
Gaaf man, superkado!!!  :-*
Door Pluto
Nog steeds wakker  :( Jeroen moet morgen om 4 uur opstaan dus ik heb oppasdienst bij een extreem bang Loesje  :-\ Het onweert hier als een bezetene en dat al vanaf 8 uur vanavond. Ik ben bekaf van een bibberend hond uit penibele situaties redden...graven in een elektradoos, in het stopcontact, in de muur, in de vloer, daarna nog alle kasten leeg getrokken voor een veilige plek....En als ze die maar vond was het niet zo erg maar ze vindt niks, dus het is net alsof er binnen een bom ontploft is  :-X

Volgens verschillende radars wordt het pas vanaf half 2 rustiger, dan moet ze nog uit. Als Jeroen opstaat kan ik naar bed denk ik zo  ;) Nou ja dan maar morgen overdag slapen, het is even niet anders. Maar ik ben best moe, normaal ga ik uiterlijk half 9 naar bed  :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door