Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
zurca schreef: Wat mooi "Pallas"!!
Dank je :)

Ik vind het nog best moeilijk om wat van mezelf te laten zien....zit nog behoorlijk in de kast hoor :-[
Mensen hoeven het ook niet mooi te vinden....als het maar iets doet...wat dan ook hè.
En toch vind ik het fijn om een reactie te krijgen :biggrin2:
Door Kim_S
Ik vind het ook mooi!  :)

OT: slecht geslapen, dochter hoest weer flink. Kindergarten heb ik afgebeld en ik denk zomaar dat ze morgen ook nog thuis blijft. Manlief had nachtdienst dus nu lig ik met dochter saampjes op de bank tekenfilms te kijken zodat het rustig is in huis.
Zometeen mezelf maar even bij elkaar rapen en beestjes gaan voeren en buiten laten.
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Ik ga er niet meer over discussiëren. Lizzy je mag per direct mijn account verwijderen. Vind het jammer aangezien er hele lieve mensen op BP zitten maar ik trek het niet meer om telkens als ik eerlijk ergens over ben gelijk te horen te krijgen dat ik verkeerd bezig ben. Zou wel eens willen weten hoeveel er hier zijn die hun hond of kat ook af en toe een tik geven maar dit uit angst voor de reacties niet zeggen..ik schat best aardig wat

Voor al die lieve mensen op BP..het gaat jullie goed ik zal jullie in mijn hart houden en aan jullie denken
Overdrijven is ook een vak...

Theo misschien moet je leren omgaan met het feit dat Nop een kat is met een eigen wil, een sterke eigen wil, en dat je beter respect kan hebben voor zijn eigen wil dan te proberen hem te bereiken door slaan, toespreken en een timeout geven, het is een kat geen kind, geen hond.
Je kan heel boos op hem worden en tegen hem schreeuwen dat ie stout is en hem opsluiten maar dat gaat ie echt niet snappen hoor. De frustratie word bij hem alleen groter en jouw ongemak daarmee ook.
Als hij niet opgepakt en op de bank gezet wil worden...waarom zou je dat dat doen? Laat hem dan lekker struinen.

En ik herken de neiging wel hoor, ik zou ze hier af en toe ook wel eens een lel willen geven, allebei hebben ze ook een keer een tik gehad, uit schrik, uit onmacht...Freud is een week doodsbang geweest van mijn handen en Doki draaide zich om en viel mij vervolgens aan (en terecht) dus ja tegenwoordig tel ik tot 10, ik draai me om en loop weg. Als ze met hun klauwen in mijn armen hangen (gebeurd eigenlijk nooit, als ze iets niet willen...dan niet, ik dwing ze eigenlijk nooit, niet op fysieke manier in elk geval) hou ik mijn arm stil tot ze loslaten (of ik de pootjes voorzichtig kan verwijderen) en trek dan mijn arm terug.

Je boosheid en onmacht op deze manier botvieren heeft echt totaal geen nut.
Enne op een dierenforum meerdere keren melden dat je je dieren een tik verkoopt, nee daar scoor je geen punten mee en dat kan je zelf ook wel bedenken lijkt me  ;)
Door -Annemarie-
pallas schreef: Dank je :)

Ik vind het nog best moeilijk om wat van mezelf te laten zien....zit nog behoorlijk in de kast hoor :-[
Mensen hoeven het ook niet mooi te vinden....als het maar iets doet...wat dan ook hè.
Kom maar snel uit de kast hoor, blijven zitten is echt niet nodig.  :-*
Mooi!  :)
Door Kaela
pallas schreef: Dank je :)

Dat lijkt me ook best moeilijk. Het is iets heel persoonlijks wat je maakt en dan gaat een ander daar van alles van zeggen en vinden. Maar je gaat vast heel veel moois maken in je atelier en dit vind ik een heel erg mooi begin, zelfs al is het nog niet af!
En ik kom graag een keer kijken! Volgende week heb ik vakantie, heb je dan een gaatje?

OT: best wel heel erg kapot van de super leuke dag. Zo maar eens moed bij elkaar verzamelen om aan het eten te gaan beginnen. Oscar heeft zijn maaltijd vroeg gehad en ging pontificaal midden in de woonkamer op zijn halve geit liggen kluiven. Met een kop van "dat mag toch sinds vandaag baas!". Zucht... Maar nu is zijn buik vol en zien we hem denk ik voorlopig niet meer.
Door Pluto
#doodindeogengekeken

Zojuist met de knurften een rondje bos gewandeld, daar gezellig op de fiets naartoe en dus ook naar huis op de fiets.
Op de laatste rotonde voordat we thuis waren even een wedstrijdje gehouden met een Toyota Aygo. Uitslag, Toyota 1 - Pluutsbaasjesfiets (MET Pluut en baasje) 0......

Een dame van de thuiszorg staat netjes voorrang te verlenen aan de twee fietsers voor ons, om vervolgens Joke (met Loesje in de mand) en mijzelf (met Pluto in de mand) compleet te negeren en af te snijden, Joke fietste aan de buitenkant en kon nog net uitwijken, Pluut en ik hebben de Aygo op bijna op zijn kant gelegd. Vol erop, schade viel gelukkig mee, flinke slag in mijn voorwiel, kromme trapper en gedeukt ego. Pluto had ik, zoals altijd, goed vast en die kon dus gelukkig nergens heen, hij stond op de rotonde te kijken of er al wat lekkers kwam na deze schrik actie. Dame van de thuiszorg getroost, (uhm wie rijdt wie ook al weer aan.....  ::)  ) gegevens uitgewisseld en lopend naar huis. Morgen even de schade op laten nemen door de mensen van de fietsenzaak en dan zal het allemaal wel in kannen en kruiken komen.

Ach, never a dull moment hier in het bruisende zuiden!

:biggrin2:
Door Ronald
Potverdorie Jeroen! Alles verder goed? Je bent natuurlijk vanuit de voetbalclub gewend om te vallen, dus dat scheelt.

Fijn dat het redelijk is afgelopen voor jullie. En blik is maar blik, ook van een fiets.

OT: Ik heb gesolliciteerd. En gemotiveerd. En ge-cv't. 7 juli is de sluitingsdag en 1 augustus is de gewenste begindag...
Door Kim_S
Pfff jeetje das schrikken Jeroen!!! (en Joke ook natuurlijk, als je je mannetje ineens ziet knuffelen met een auto  :-X)
Gelukkig alleen je ego gedeukt, en die fiets is inderdaad vervangbaar.
:bigarmhug: voor de schrik!
Door Kaela
Ronald schreef: Potverdorie Jeroen! Alles verder goed? Je bent natuurlijk vanuit de voetbalclub gewend om te vallen, dus dat scheelt.

Fijn dat het redelijk is afgelopen voor jullie. En blik is maar blik, ook van een fiets.

OT: Ik heb gesolliciteerd. En gemotiveerd. En ge-cv't. 7 juli is de sluitingsdag en 1 augustus is de gewenste begindag...
Oh spannend! Succes en mijn duimen draaien voor je!

@ Jeroen Dat is schrikken! Hopelijk valt de schade voor jou mee. Van zo'n avontuur kun je nog lelijk spierpijn en al krijgen. Maar als dat het ergste is mag je nog van geluk spreken met zo'n ongeval. Brrrrr, niet leuk.
Jeetje Jeroen, dat is schrikken zeg, gelukkig is het voor jou goed afgelopen. Sterkte met de spierpijn die er morgen waarschijnlijk wel zal zijn. :-*
En een knuffel voor de hondjes voor de schrik.

Spannend weer Ronald, succes! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door