Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: ↑ma 01 jun 2020, 18:17 Gefeliciteerd!Wij komen al bijna 17 bijna elke winter I Norge på skitur med hundene. (Oftewel om met de honden te gaan langlaufen)
Wat spannend! Is het gelijk een vaste aanstelling? Zijn jullie al vaker in Arendelle geweest, of alleen vaker in Ikea-land?
Kaela schreef: ↑za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.Jee, dat was vast schrikken! Heel veel beterschap gewenst en hopelijk was de douche lekker
Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Kaela schreef: ↑za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.
Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Kaela schreef: ↑za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.vertrouwen is op een dieptepunt, ik snap het niet. Hulp duurt nog ff en ondertussen draai ik mezelf er in vast.