Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Dank allemaal. het is wel super spannend. Ik ben me nu aan het verdiepen in de bureaucratie - in het Noors ;D maar gelukkig is er ook veel in het Engels.

En verder vind ik het maar benauwd weer vandaag. Tijd zo voor een glaasje water. Ik geloof dat ik weer eens boodschappen moet gaan doen ;)
Door koekje
Gefeliciteerd!
Wat spannend! Is het gelijk een vaste aanstelling? Zijn jullie al vaker in Arendelle geweest, of alleen vaker in Ikea-land?
Door dinky89
Hier valt het qua benauwd weer wel mee. Het waait alleen al dagenlang behoorlijk waardoor je een plekje in de zon uit de wind moet zoeken omdat het anders fris voelt (maar wellicht alleen noord nederland).

Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op een out door training :cool:
Door Siberienne
koekje schreef: ma 01 jun 2020, 18:17 Gefeliciteerd!
Wat spannend! Is het gelijk een vaste aanstelling? Zijn jullie al vaker in Arendelle geweest, of alleen vaker in Ikea-land?
Wij komen al bijna 17 bijna elke winter I Norge på skitur med hundene. (Oftewel om met de honden te gaan langlaufen) :) ben daar vaker geweest als in Ikea land maar de banen zijn er schaars(er) en dit was echt mazzel. Ik ga er wel vanuit dat het een vast aanstelling wordt.
Door sam28
Zit iedereen weer in het fysieke café?

Ik heb koffie en zit met de deur open wakker te worden en te bedenken wat ik allemaal moet leren nog.
Ik moet heel hard leren of nou eigenlijk mag ik niet echt ervoor leren maar ik heb dinsdag hele dag toetsen. Ik kan er niet voor zakken, het is een soort 0 meting. Wat weet ik wel en wat weet ik niet.

Ik durf ook niet te hopen dat ik op mijn nieuwe werk kan blijven want ik moet een medisch rekentoets maken 21 juli en ik zweet echt peentjes!! Snap er ook niks meer van en heb ondertussen wel hulp gevraagd van iemand. Ooit kreeg ik elk weekend rekenles van een vrouw met wie ik later een relatie kreeg.
Uiteindelijk had ik een 10 voor die toets. Voor de HBOV heb ik op eigen kracht geoefend en had ik een 8.
Maar dat is dus al weer jaren terug en ben echt al wel even aan het oefenen omdat ik wist dat het misschien zou moeten, maar sommige dingen snap ik dus niet meer en dat vliegt me aan. Heb ik een super leuke nieuwe anesthesieplek en moet ik dan stoppen omdat ik voor de rekentoets zak. :help: :censored2: :shy:

Werk is wel leuk en mensen zijn ook leuk, maar ik durf pas te ontspannen als ik die toets gehaald heb. :-[
Door Kaela
Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.

Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Door Cathelijn
Kaela schreef: za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.

Ik zit zelf niet in het cafe, maar onverwachts all inclusive. Blindedarmontsteking... ik mag zo voor het eerst weer douchen, wat zie ik daar naar uit!
Jee, dat was vast schrikken! Heel veel beterschap gewenst en hopelijk was de douche lekker
Door - pien -
Kaela schreef: za 04 jul 2020, 09:08 Heb vertrouwen in jezelf Sam! Je hebt al bewezen dat je het kunt, het moet alleen goed onder het stof vandaan! Fijn dat je al hulp hebt gevraagd, dat geeft altijd weer een boost.

:o :o :o jeetje!
Beterschap!
Weer mogen douchen is fijn :-*
Door sam28

vertrouwen is op een dieptepunt, ik snap het niet. Hulp duurt nog ff en ondertussen draai ik mezelf er in vast.

Och jeetje, een blindedarm ontsteking. Lekker douchen!!! Hopelijk knap je snel op.
Door Fenixjuh
Oj Sam, volgens mij ben je gewoon moe....
Ik zou lekker van de koffie genieten.. Die toets van dinsdag kan je niets aan veranderen, dus daar moet je je niet druk om maken... En ik denk dat rust nu echt heel belangrijk voor je is, dan kan je je daarna weer beter concentreren op studeren voor je rekentoets

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door