Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑do 02 jan 2025, 18:24 Ik heb een mini vaatwassertje gekocht en het is echt fantastisch. Er kan nog best genoeg in (al moet ik eens kijken voor wat borden in een maatje kleiner) en hij doet het vooral echt heel goed; alles is zo schoon! Half uurtje rammelen en klaar.Heet hij Bob? Die heb ik ook. Geweldig ding, werkt super en inderdaad snel. Bob gaat mee naar het onbewoonde eiland.
Ik was het afwassen zooooo beuik heb een vrij ingewikkeld medisch dieet en doordat ik zo veel meer moet koken nu heb ik ook zoveel meer afwas. Hij staat gewoon op mijn aanrecht, en ik kan hem handmatig vullen (aansluiten op de kraan kan ook) en de afvoer kan in de wasbak.
Anne in Zweden schreef: Heet hij Bob? Die heb ik ook. Geweldig ding, werkt super en inderdaad snel. Bob gaat mee naar het onbewoonde eiland.Hier doet Bob alleen de voorwas.
Anne in Zweden schreef: ↑do 02 jan 2025, 20:11 Heet hij Bob? Die heb ik ook. Geweldig ding, werkt super en inderdaad snel. Bob gaat mee naar het onbewoonde eiland.Ha nee, het werd een andere (Bob had drie weken levertijd ofzo en ik had hem ineens NU nodig natuurlijk![]()
hannabelgje schreef: ↑do 02 jan 2025, 20:43 Hier doet Bob alleen de voorwas.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
baileys schreef: ↑do 02 jan 2025, 18:38 Vandaag een kijkje in de keuken genomen bij een ondernemer die het concept aanbied wat ik wil gaan gebruiken in mijn nieuw te starten onderneming.wat toevallig ... ik heb vandaag gekeken hoe duur die hondenwasmeubels waren op vevor.nl ... (btw er staan ook meer leuk geprijsde spullen bij voor de doggies , zoals vleesvermalers , drogers en zelfs een katten looprad
Wat ik wil gaan aanbieden is een doe het zelf trimsalon. Je kunt dan de ruimte huren per half uur. Deze ruimte zal ingericht zijn met professionele trimsalon apparatuur.
Nou nog een betaalbare ruimte vinden in de buurt van mijn woonplaats.
Ingeborg1958 schreef: ↑wo 15 jan 2025, 10:21 20250115_100921.jpgWat een leuke foto!
![]()
![]()
![]()
Ingeborg1958 schreef: ↑wo 15 jan 2025, 10:21 20250115_100921.jpgHeerlijk samen bakken
![]()
![]()
![]()