Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Ooooh wat leuk Zurca! Die paddestoeljes zijn heul leuk!

Ik ben aan een nieuw mozaiekje begonnen en meneer doet een tekencursus. Zo komen we de blubberwinter wel door
Door zurca
Leuk om te lezen dat jullie het ook mooi vinden :)

PoP, hout halen we overal en nergens.
Er zijn speciale winkels die hout verkopen voor houtbewerking. Maar wij kopen niet vaak hout, het meeste komt gewoon uit het bos. Als ik met Pippa het bos in ga met de fiets en ik vind iets wat in de fietstas past dan gaat het mee. Of als we ergens langskomen en mensen zijn bijvoorbeeld bomen aan het verzagen voor de openhaard, dan vragen we of ze wat kunnen missen. We hebben ook contact met een hoveniersbedrijf. Daar komen we soms langs en als er dan toevallig wat bruikbaars ligt dan mag het mee. Het mooiste hout komt uit het bos, hout wat al even ligt, waar schimmels op en ingetrokken zijn. En Y stukken, dus waar een tak een zijtak heeft gekregen of uit uiteinde van een tak die steeds gesnoeid is, bijvoorbeeld een tak van een leiboom.
Oh en een stuk balk kan ook. Wij hadden wat over van een vloerbalk. Daar heeft hij een wandbord van gemaakt, gewoon een grenen balk.
Door eelke
Ik heb een mini vaatwassertje gekocht en het is echt fantastisch. Er kan nog best genoeg in (al moet ik eens kijken voor wat borden in een maatje kleiner) en hij doet het vooral echt heel goed; alles is zo schoon! Half uurtje rammelen en klaar.

Ik was het afwassen zooooo beu :D ik heb een vrij ingewikkeld medisch dieet en doordat ik zo veel meer moet koken nu heb ik ook zoveel meer afwas. Hij staat gewoon op mijn aanrecht, en ik kan hem handmatig vullen (aansluiten op de kraan kan ook) en de afvoer kan in de wasbak.
Door baileys
Vandaag een kijkje in de keuken genomen bij een ondernemer die het concept aanbied wat ik wil gaan gebruiken in mijn nieuw te starten onderneming.
Wat ik wil gaan aanbieden is een doe het zelf trimsalon. Je kunt dan de ruimte huren per half uur. Deze ruimte zal ingericht zijn met professionele trimsalon apparatuur.
Nou nog een betaalbare ruimte vinden in de buurt van mijn woonplaats.
Bijlagen
IMG20250102152629.jpg
IMG20250102152629.jpg (4.12 MiB) 1083 keer bekeken
IMG20250102150209.jpg
IMG20250102150209.jpg (4.24 MiB) 1083 keer bekeken
IMG20250102133138.jpg
IMG20250102133138.jpg (5.18 MiB) 1083 keer bekeken
Door Anne in Zweden
eelke schreef: do 02 jan 2025, 18:24 Ik heb een mini vaatwassertje gekocht en het is echt fantastisch. Er kan nog best genoeg in (al moet ik eens kijken voor wat borden in een maatje kleiner) en hij doet het vooral echt heel goed; alles is zo schoon! Half uurtje rammelen en klaar.

Ik was het afwassen zooooo beu :D ik heb een vrij ingewikkeld medisch dieet en doordat ik zo veel meer moet koken nu heb ik ook zoveel meer afwas. Hij staat gewoon op mijn aanrecht, en ik kan hem handmatig vullen (aansluiten op de kraan kan ook) en de afvoer kan in de wasbak.
Heet hij Bob? Die heb ik ook. Geweldig ding, werkt super en inderdaad snel. Bob gaat mee naar het onbewoonde eiland. :D
Door hannabelgje
Anne in Zweden schreef: Heet hij Bob? Die heb ik ook. Geweldig ding, werkt super en inderdaad snel. Bob gaat mee naar het onbewoonde eiland. :D
Hier doet Bob alleen de voorwas.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door eelke
Anne in Zweden schreef: do 02 jan 2025, 20:11 Heet hij Bob? Die heb ik ook. Geweldig ding, werkt super en inderdaad snel. Bob gaat mee naar het onbewoonde eiland. :D
Ha nee, het werd een andere (Bob had drie weken levertijd ofzo en ik had hem ineens NU nodig natuurlijk ::) ) Ik heb hem Trafassi genoemd, van...
Door lauraV
baileys schreef: do 02 jan 2025, 18:38 Vandaag een kijkje in de keuken genomen bij een ondernemer die het concept aanbied wat ik wil gaan gebruiken in mijn nieuw te starten onderneming.
Wat ik wil gaan aanbieden is een doe het zelf trimsalon. Je kunt dan de ruimte huren per half uur. Deze ruimte zal ingericht zijn met professionele trimsalon apparatuur.
Nou nog een betaalbare ruimte vinden in de buurt van mijn woonplaats.
wat toevallig ... ik heb vandaag gekeken hoe duur die hondenwasmeubels waren op vevor.nl ... (btw er staan ook meer leuk geprijsde spullen bij voor de doggies , zoals vleesvermalers , drogers en zelfs een katten looprad :cool: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door