Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: ↑za 21 dec 2024, 14:04 Dat is leuk, zo'n kerstpaadje!Oooh zo'n stuk bos hebben wij hier ook in de buurt. Leuk is dat hè!
In Garderen is een klein stukje bos waar in holtes van bomen en bij/tussen de wortels van bomen, kabouters en bosdieren verstopt staan.. (alle van steen) Dat is ook zo grappig![]()
Fijne vakantie!
Siberienne schreef: ↑vr 20 dec 2024, 20:06 Need I say more: sinds vandaag vakantie en de dag goed besteed; IMG_6836.jpegDat ziet er njammie uit!
En wat zo leuk gezellig is: er is een ‘kerstpaadje’ in het bos, begonnen door twee dames en er komt steeds meer bij. Het is zo gezellig! Het leeft echt en er wordt ook niet gesloopt ofzo. Er hangen zelfs allemaal lichtjes en er staan nepkaarsen. Ik loop elke keer met een grote smile op mijn gezicht. IMG_6829.jpegIMG_6827.jpeg
pike schreef: ↑za 21 dec 2024, 19:44 Dat ziet er njammie uit!Ja daar wordt je niet vrolijker van![]()
Kan me voorstellen dat zo'n paadje wat positieve energie geeft na de kaalslag. Hier is het bos veranderd in een grote modderpoel. Door de machines die gebruikt zijn om te kappen, ze hebben zelfs stobben gefrased. Mooie oude beuken, wegEn nu rijden ze weer met graafmachines door het bos om nieuwe boompjes te planten. Sprietjes. Ondergroei en oeverbegroeiing is weggehaald. Het begint steeds meer op een park dan op een bos te lijken. Althans, ik denk dat het daar in het voorjaar op gaat lijken.
Het lijkt ook wel alsof ik de enige ben die nog naar dit bos gaat. De parkeerplaats is telkens leeg en ik kom niemand meer tegen. Gek hè:
https://www.youtube.com/shorts/T1cm4ED7iK4
Maar Ties vindt het er nog steeds geweldig dus we trekken de boskleren en de laarzen aan en strompelen door de bagger![]()