Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ze is weer goed opgeknapt! Ongelofelijk hoe snel dat bij kinderen kan gaan. Gisteren was ze helemaal niets waard. Nu stuitert ze weer door huis
Door Siberienne
Need I say more: sinds vandaag vakantie en de dag goed besteed;
IMG_6836.jpeg
IMG_6836.jpeg (3.43 MiB) 1030 keer bekeken
En wat zo leuk gezellig is: er is een ‘kerstpaadje’ in het bos, begonnen door twee dames en er komt steeds meer bij. Het is zo gezellig! Het leeft echt en er wordt ook niet gesloopt ofzo. Er hangen zelfs allemaal lichtjes en er staan nepkaarsen. Ik loop elke keer met een grote smile op mijn gezicht.
IMG_6829.jpeg
IMG_6829.jpeg (7.18 MiB) 1030 keer bekeken
IMG_6827.jpeg
IMG_6827.jpeg (6.56 MiB) 1030 keer bekeken
Door zurca
Dat is leuk, zo'n kerstpaadje!
In Garderen is een klein stukje bos waar in holtes van bomen en bij/tussen de wortels van bomen, kabouters en bosdieren verstopt staan.. (alle van steen) Dat is ook zo grappig :)
Fijne vakantie!
Door Siberienne
Klein toefje sneeuw vandaag. En ja FrodoQuinn, niet helemaal mijn type decoratie maar na de enorme bos-kap-ronde was dit gewoon.. lief leuk :)
IMG_6843.jpeg
IMG_6843.jpeg (5.04 MiB) 926 keer bekeken
IMG_6841.jpeg
IMG_6841.jpeg (3.47 MiB) 926 keer bekeken
Door doranto
zurca schreef: za 21 dec 2024, 14:04 Dat is leuk, zo'n kerstpaadje!
In Garderen is een klein stukje bos waar in holtes van bomen en bij/tussen de wortels van bomen, kabouters en bosdieren verstopt staan.. (alle van steen) Dat is ook zo grappig :)
Fijne vakantie!
Oooh zo'n stuk bos hebben wij hier ook in de buurt. Leuk is dat hè! :)
Geniet van je vakantie Siberienne!
Door pike
Siberienne schreef: vr 20 dec 2024, 20:06 Need I say more: sinds vandaag vakantie en de dag goed besteed; IMG_6836.jpeg

En wat zo leuk gezellig is: er is een ‘kerstpaadje’ in het bos, begonnen door twee dames en er komt steeds meer bij. Het is zo gezellig! Het leeft echt en er wordt ook niet gesloopt ofzo. Er hangen zelfs allemaal lichtjes en er staan nepkaarsen. Ik loop elke keer met een grote smile op mijn gezicht. IMG_6829.jpegIMG_6827.jpeg
Dat ziet er njammie uit! :dribble:
Kan me voorstellen dat zo'n paadje wat positieve energie geeft na de kaalslag. Hier is het bos veranderd in een grote modderpoel. Door de machines die gebruikt zijn om te kappen, ze hebben zelfs stobben gefrased. Mooie oude beuken, weg :'( En nu rijden ze weer met graafmachines door het bos om nieuwe boompjes te planten. Sprietjes. Ondergroei en oeverbegroeiing is weggehaald. Het begint steeds meer op een park dan op een bos te lijken. Althans, ik denk dat het daar in het voorjaar op gaat lijken.
Het lijkt ook wel alsof ik de enige ben die nog naar dit bos gaat. De parkeerplaats is telkens leeg en ik kom niemand meer tegen. Gek hè:
https://www.youtube.com/shorts/T1cm4ED7iK4

Maar Ties vindt het er nog steeds geweldig dus we trekken de boskleren en de laarzen aan en strompelen door de bagger :biggrin2:
Door Kaela
Oh wat leuk zo’n versierd bos! De goede intentie en gezelligheid straalt er vanaf. Of de versiering nou je smaak is of niet. Leuk!

Mijn geluksmoment was een bezoek aan de dierentuin met Nina en Opa en Oma. Iedereen heeft zo genoten, ondanks kou en slecht weer.
Door Siberienne
pike schreef: za 21 dec 2024, 19:44 Dat ziet er njammie uit! :dribble:
Kan me voorstellen dat zo'n paadje wat positieve energie geeft na de kaalslag. Hier is het bos veranderd in een grote modderpoel. Door de machines die gebruikt zijn om te kappen, ze hebben zelfs stobben gefrased. Mooie oude beuken, weg :'( En nu rijden ze weer met graafmachines door het bos om nieuwe boompjes te planten. Sprietjes. Ondergroei en oeverbegroeiing is weggehaald. Het begint steeds meer op een park dan op een bos te lijken. Althans, ik denk dat het daar in het voorjaar op gaat lijken.
Het lijkt ook wel alsof ik de enige ben die nog naar dit bos gaat. De parkeerplaats is telkens leeg en ik kom niemand meer tegen. Gek hè:
https://www.youtube.com/shorts/T1cm4ED7iK4

Maar Ties vindt het er nog steeds geweldig dus we trekken de boskleren en de laarzen aan en strompelen door de bagger :biggrin2:
Ja daar wordt je niet vrolijker van :-[
Door sam28
Vandaag lekker vrij en omdat ik nog 1 dag over heb per week vanaf 1 feb wil ik of vrijwillig gaan klussen bij een poppodium of als gastdocent dingen doen. Ik heb hiervoor wat mails de deur uit gedaan dus ik ben super benieuwd nu! :biggrin2:

En ook heb ik heerlijk 6km gerend. Ik was een aantal keren flink door mijn enkel geklapt en mocht van de fysio eigenlijk niet rennen en niet kickboksen. Gisteravond zou ik naar de fysio moeten en vanochtend naar de fitness op de kickboksschool voor uitleg van die apparaten. Maar de fysio was gister ziek en daarna kreeg ik een appje dat die gast van de kickboksschool ook ziek was. Toen heb ik maar besloten dat dit het universum was die besloot dat ik moest rennen. :biggrin2:

Het rennen was heerlijk, heb nu wel wat last maar das dan jammer. ;)
Door zurca
Mijn vriend heeft een hobby, houtdraaien.
De draaibank stond nog bij onze stacaravan in het schuurtje. Ruimte daar is erg beperkt maar de garage bij ons huis is inmiddels opgeruimd en er is een wandje geplaatst. Tijd om de draaibank eindelijk naar ons nieuwe stekkie te verhuizen.
Nu kan hij weer aan de slag en er komen weer zulke leuke creaties uit een simpel stuk hout..
20241229_130433.jpg
20241229_130433.jpg (920.93 KiB) 545 keer bekeken
20241222_123747.jpg
20241222_123747.jpg (3.81 MiB) 545 keer bekeken
Zo leuk :D
De paddestoeltjes, daar kunnen de hoedjes af en het voetje is hol dus daar kan nog iets in bewaard worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door