Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
Oh wat prachtig Siberienne,
zoek je ook op wat voor soort het is?

Tijdens het lopen van het Pieterpad kwam ik ook heel veel soorten tegen;
en ik wist niet dat er zoveel verschillende zijn en dat ze ook in andere tijd dan alleen herfst te zien zijn. Zo leuk. Als ik nu wandel speur ik de grond (boomstronken/takken/stammen), maar ook bomen af op zoek naar paddestoelen.
Door Siberienne
rosmin schreef: za 17 aug 2024, 18:05 Oh wat prachtig Siberienne,
zoek je ook op wat voor soort het is?

Tijdens het lopen van het Pieterpad kwam ik ook heel veel soorten tegen;
en ik wist niet dat er zoveel verschillende zijn en dat ze ook in andere tijd dan alleen herfst te zien zijn. Zo leuk. Als ik nu wandel speur ik de grond (boomstronken/takken/stammen), maar ook bomen af op zoek naar paddestoelen.
Ja deels, we hebben zelfs een cursus morgen over eetbare paddestoelen. We durven al een klein beetje; vandaag cantharellen en eekhoorntjesbrood gegeten van ‘eigen pluk’
De Noorse namen zijn zo leuk van veel paddestoelen, het woord voor paddestoel is namelijk sopp. Eekhoorntjesbrood is steinsopp. En er is piggsopp, letterlijk vertaald stekeltjeszwam
Door Kaela
Before (links al een strook gedaan)
IMG_0072.jpeg
IMG_0072.jpeg (3.94 MiB) 1123 keer bekeken
En after:
IMG_0075.jpeg
IMG_0075.jpeg (3.83 MiB) 1123 keer bekeken
Dit was woensdag. Heb vandaag rond het raam geverfd en gelijk de luxaflex gesopt, raam gezeemd en die hele hoek gesopt en gedweild. Zo lekker als het spul een aan de kant is en je erbij kan. Nu wachten tot mijn vloertje droog is, dan kan alles weer op zijn plek!
Moest er twee dagen verlof voor nemen, maar super blij dat het gedaan is en met het resultaat!
Door Kaela
IMG_0083.jpeg
IMG_0083.jpeg (607.86 KiB) 1121 keer bekeken
We hebben een loge. Een hond zonder gebruiksaanwijzing. Ze bestaan! Super lief beestje, je merkt amper dat ie er is. Maar wil ook wel een keertje spelen en knuffelen, dus heel gezellig. En zo lief met Nina. Al levert hem dat natuurlijk regelmatig wat op :biggrin2:
Nog een dagje, dan gaat ie weer naar huis.
Door frodo quin
Kaela schreef: vr 23 aug 2024, 13:46 IMG_0083.jpeg

We hebben een loge. Een hond zonder gebruiksaanwijzing. Ze bestaan! Super lief beestje, je merkt amper dat ie er is. Maar wil ook wel een keertje spelen en knuffelen, dus heel gezellig. En zo lief met Nina. Al levert hem dat natuurlijk regelmatig wat op :biggrin2:
Wat leuk. Jammer dat hij al weer bijna weg is.
Door Kim_S
Kaela schreef: vr 23 aug 2024, 13:46 IMG_0083.jpeg

Wat leuk, heb je 2 honden in huis :biggrin2: :P (hij staat tenslotte op de foto erbij)

Bruun wil ook wel komen logeren! Weet alleen niet of dat wederzijds is ;D
Door Kaela
Kim_S schreef: vr 23 aug 2024, 14:28 Wat leuk, heb je 2 honden in huis :biggrin2: :P (hij staat tenslotte op de foto erbij)

Bruun wil ook wel komen logeren! Weet alleen niet of dat wederzijds is ;D
Haha Bello! Die is toch ook zo braaf!

Bruun is welkom hoor! Maar het is hier wel druk hoor jongen. En geen leuke grote tuin om in te rennen.
Door Kim_S
Kaela schreef: vr 23 aug 2024, 16:35 Haha Bello! Die is toch ook zo braaf!

Bruun is welkom hoor! Maar het is hier wel druk hoor jongen. En geen leuke grote tuin om in te rennen.
Bello, dat was het :biggrin2:

Bruun zegt dat hij dan wel wacht tot hij een volwassen vent is, en geen puber meer die heel hard rondjes moet rennen in een tuin. En naar China graven ::)
Door Kaela
Charlie Angel schreef: vr 23 aug 2024, 15:19 Wat een leuke foto Karin. Leuke hond ook, zit braaf te wachten tot er een hapje voor hem is. Wat heeft jullie meisje toch een prachtige krulletjes. Afbeelding
Het is echt een lieverdje! En we letten heel goed op, ook al is Nina in de basis onwijs lief met hem, ze is twee en dus ook onbehouden. Maar hij is echt top, als het hem niet bevalt loopt ie gewoon weg.
En die krullen ben ik ook helemaal verliefd op!
Door Tanna
Bij hoge uitzondering een foto van ons samen..........vrouw (de zus van Brian May zegt mijn lief altijd) met border terrier! :cool: :cool:
Bijlagen
IMG_20240812_090632_HDR.jpg
IMG_20240812_090632_HDR.jpg (3.15 MiB) 1065 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Tanna op vr 23 aug 2024, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door