Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kim_S schreef: ma 12 aug 2024, 10:42 Jazeker! Hoog bezoek :biggrin2:
Het hoge bezoek heeft enorm genoten. Ze heeft gezoend met Bruun, hooi gevoerd aan de paardjes, gemekkerd tegen de schapen en had gewoon een prive speeltuin met de beste speelmaatjes die je bedenken kunt.

En tot besluit hebben we zo veel geweldig leuk speelgoed mee gekregen dat het hoge bezoek voorin de auto naar huis moest rijden, omdat gewoon de hele auto vol was! Echt geweldig!
Door Siberienne
Wat wordt ze al grooooot ! En wat leuk zo op bezoek.

Vanwege meneer die niet alleen meer thuis wil zijn, is onze logistiek soms wat lastig en belandden we vandaag in een van de lelijkste stadjes van Noorwegen - maar met een verrassend mooi park. En leuke beelden, en een fotobommetje
IMG_5714.jpeg
IMG_5714.jpeg (6.24 MiB) 1416 keer bekeken
Door - pien -
Kaela schreef: ma 12 aug 2024, 14:57 Het hoge bezoek heeft enorm genoten. Ze heeft gezoend met Bruun, hooi gevoerd aan de paardjes, gemekkerd tegen de schapen en had gewoon een prive speeltuin met de beste speelmaatjes die je bedenken kunt.

En tot besluit hebben we zo veel geweldig leuk speelgoed mee gekregen dat het hoge bezoek voorin de auto naar huis moest rijden, omdat gewoon de hele auto vol was! Echt geweldig!
Wat heerlijk! Klinkt als een hele leuke dag!
Door - pien -
Siberienne schreef: di 13 aug 2024, 19:05 Wat wordt ze al grooooot ! En wat leuk zo op bezoek.

Vanwege meneer die niet alleen meer thuis wil zijn, is onze logistiek soms wat lastig en belandden we vandaag in een van de lelijkste stadjes van Noorwegen - maar met een verrassend mooi park. En leuke beelden, en een fotobommetje

IMG_5714.jpeg
;D ;D ;D
Door Kaela
Ik heb geen goede before foto. Maar denk van dat ouderwetse witte kiezel grind en wat borders er omheen. Waar ik met hard en ziel planten in had, maar die de lelijkheid van dat stomme grind toch nooit teniet konden doen.

Het is nog work in progress. In de bakken komen buitenom palen en dan van zeg 90-140 cm rekken. En over het trappetje komt een pergola. Ik heb al de wereld aan clematissen en een kamperfoelie klaar staan om dat te laten begroeien. De planten in de bakken moeten dan tot het rek lekker vullen. Nu zijn het natuurlijk nog baby’s en nog niet genoeg.

Om het lage deel komt nog een hekje en als het opgeruimd is, een zandbakje voor Nina. Op het verhoogde deel hebben we bewust voor een groot oppervlak stenen gekozen, zodat ze kan spelen. Als ze later groot is, dan gaan er in het midden een stel stenen uit om de tuin nog wat groener te maken.

We zijn er dus nog niet. Maar ik ben hier al zo ontzettend blij mee! Een tuin die we gebruiken kunnen!
IMG_9989.jpeg
IMG_9989.jpeg (5.06 MiB) 1263 keer bekeken
IMG_9988.jpeg
IMG_9988.jpeg (4.77 MiB) 1263 keer bekeken
IMG_9987.jpeg
IMG_9987.jpeg (6.46 MiB) 1263 keer bekeken
Door Charlie Angel
Dit ziet er al zo mooi uit zeg, ben heel benieuwd hoe het is als het klaar is. Maar komen die rekken die ik daar zie er te staan?

En clematissen is er hier eentje ook zo gek op!
Door Siberienne
Als je het bos in gaat met het idee om cantharellen te zoeken (en vinden trouwens) en je erachter komt hoe veel paddestoelen er overal al staan (en dit is nog maar een fractie)
IMG_5848.jpeg
IMG_5848.jpeg (985.04 KiB) 1157 keer bekeken
Door Kaela
Charlie Angel schreef: za 17 aug 2024, 13:50 Dit ziet er al zo mooi uit zeg, ben heel benieuwd hoe het is als het klaar is. Maar komen die rekken die ik daar zie er te staan?

En clematissen is er hier eentje ook zo gek op!
Nee dat is het hekje wat voor bij de straat komt. Dat stond er al toen we hier kwamen wonen en we vinden het nog steeds mooi!

De rekken waar de clematissen tegen aan gaan groeien worden van die ijzeren met vierkantjes. Niet super mooi, maar idee is dat je ze over een jaar of drie amper nog ziet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door