Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Hulp bij het uitpakken en de stralingswarmte van de haard testen, je boft maar met zo een behulpzame hond.

Ik hoop binnen een paar jaar ook een kachel te hebben. Geweldig vind ik dat en tegenwoordig heb je ook exemplaren die helemaal niet zo vervuilend zijn.
Door zurca
frodo quin schreef: di 21 nov 2023, 11:29 Hulp bij het uitpakken en de stralingswarmte van de haard testen, je boft maar met zo een behulpzame hond.

Ik hoop binnen een paar jaar ook een kachel te hebben. Geweldig vind ik dat en tegenwoordig heb je ook exemplaren die helemaal niet zo vervuilend zijn.
Jaja...behulpzaam is ze wel die Pippa :biggrin2: ::)
De kachel op de foto is onze tijdelijke kachel. De kachel die we gekocht hebben heeft een levertijd van 10 maanden :o . Gelukkig was de winkel waar we de kachel kochten zo netjes dat ze ons een "leen kachel" hebben aangeboden.
Onze eigen kachel is met speksteen. Zeer energiezuinig en ook beter voor het milieu.
Door dinky89
hahaha hannah ;D Fijn dat de kat het nu alvast heeft ondervonden. Hopelijk gelijk afgeleerd zodat er geen nieuwe duik wordt genomen wanneer de vissen er in zitten :biggrin2:

En wat een heerlijke hulp Zurca :)
Door pike
hannabelgje schreef: di 21 nov 2023, 08:39 Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
:o :o Wel jammer ja....
Hopelijk was het een goede les en blijft ze straks uit de buurt als de vissen hun entree maken.
Door hannabelgje
pike schreef: :o :o Wel jammer ja....
Hopelijk was het een goede les en blijft ze straks uit de buurt als de vissen hun entree maken.
Ik vrees ervoor.

Door hannabelgje
pike schreef: Gaat er geen kap over het aquarium?
Jawel maar als ik ermee bezig ben is die eraf. En ik ben er nogal eens mee bezig.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door