Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑di 21 nov 2023, 08:39 Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
frodo quin schreef: ↑di 21 nov 2023, 11:29 Hulp bij het uitpakken en de stralingswarmte van de haard testen, je boft maar met zo een behulpzame hond.Jaja...behulpzaam is ze wel die Pippa
Ik hoop binnen een paar jaar ook een kachel te hebben. Geweldig vind ik dat en tegenwoordig heb je ook exemplaren die helemaal niet zo vervuilend zijn.
hannabelgje schreef: ↑di 21 nov 2023, 08:39 Het had zo mooi kunnen zijn op de foto. Er lag zondag een kat in het aquarium. Maarja aangezien ik redden belangrijker vind dan eerst een fotooootje maken is er dus geen beeldmateriaal van. Wel jammer maarja.....
pike schreef:Ik vrees ervoor.![]()
Wel jammer ja....
Hopelijk was het een goede les en blijft ze straks uit de buurt als de vissen hun entree maken.
hannabelgje schreef: ↑di 21 nov 2023, 16:34 Ik vrees ervoor.Gaat er geen kap over het aquarium?
pike schreef: Gaat er geen kap over het aquarium?Jawel maar als ik ermee bezig ben is die eraf. En ik ben er nogal eens mee bezig.