Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kaela schreef: wo 22 mar 2023, 21:43 Natuurlijk niet! Een baard is echt zoooo leuk voor die kleine om aan te trekken!!! Je bent per direct de coolste opa. Waarom je steeds tranen in je ogen hebt van de pijn snapt zo’n kleintje toch niet, dat is vast ontroering!
Dat was inderdaad mijn punt - zo'n baard is toch een geweldig klimrek voor zo'n kleintje! ;D
Door pike
Kaela schreef: wo 22 mar 2023, 21:43 Natuurlijk niet! Een baard is echt zoooo leuk voor die kleine om aan te trekken!!! Je bent per direct de coolste opa. Waarom je steeds tranen in je ogen hebt van de pijn snapt zo’n kleintje toch niet, dat is vast ontroering!
;D ;D ;D

Wat fijn Kaela dat je steeds weer wat meer kan doen en weer het leven op kan pakken. Hopelijk gaat het paardrijden straks ook weer goed daar genoot je altijd zo van.
Door Ronald
Dat is een goeie! Opnieuw een reden om de baard te laten staan. Voor die kleine straks.
Je bent een vrouw met goede ideeën, Karin!
Kaela schreef:Ik heb vandaag voor het eerst zes uren op een dag gewerkt. En op een uitzondering na is dat wat ik na mijn beter melding maximaal per dag ga werken tot einde van dit jaar.
Fijn dat het weer beter gaat. En ik hoop dat ook het paardrijden weer gaat lukken. Wat Pike ook zegt: je geniet er altijd verschrikkelijk van!
Anne in Zweden schreef:Dat was inderdaad mijn punt - zo'n baard is toch een geweldig klimrek voor zo'n kleintje! ;D
Uhu.... Natuurlijk Anne... ;)

Je vergeet nog het achtergebleven eten te noemen, hè... ::)
Door zurca
hannabelgje schreef: do 23 mar 2023, 09:32 De verkoop van mijn huis is eindelijk rond. Nu afspraak maken voor de overdracht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat is heel fijn!
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis....
Is het huis van meneer Hanna ook verkocht, daar waren wat problemen met de koper als ik het mij goed herinner?
Door Anne in Zweden
Ronald schreef: do 23 mar 2023, 11:30

Uhu.... Natuurlijk Anne... ;)

Je vergeet nog het achtergebleven eten te noemen, hè... ::)
Nee hoor, daar had ik niet eens aan gedacht. Als jij je eten liever in je baard stopt dan in je mond, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Ik zag je baard alleen als perfect hulpmiddel voor de kleine om zich aan op te trekken. :biggrin2:
Door Ronald
Anne in Zweden schreef: do 23 mar 2023, 14:43 Nee hoor, daar had ik niet eens aan gedacht. Als jij je eten liever in je baard stopt dan in je mond, dan heb ik daar geen enkel probleem mee. Ik zag je baard alleen als perfect hulpmiddel voor de kleine om zich aan op te trekken. :biggrin2:
Valt op zich wel mee. Maar de baard wordt na het eten altijd gecontroleerd en indien van toepassing schoongemaakt. Vroeger deed Nox dat altijd als een soort van voorwassen.

Ik ga heel benieuwd zijn hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. Voorlopig zweef ik nog even op een soort van roze wolk :)
Door Kaela
Ronald schreef: do 23 mar 2023, 15:56 Valt op zich wel mee. Maar de baard wordt na het eten altijd gecontroleerd en indien van toepassing schoongemaakt. Vroeger deed Nox dat altijd als een soort van voorwassen.

Ik ga heel benieuwd zijn hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen. Voorlopig zweef ik nog even op een soort van roze wolk :)
Lekker op blijven zweven! Het is zo mooi.
Als ik zie hoe mijn moeder en schoonouders van Nina genieten. Dat is zo leuk, ik word daar zo gelukkig van!
Door Charlie Angel
Ronald schreef: do 23 mar 2023, 15:56 Valt op zich wel mee. Maar de baard wordt na het eten altijd gecontroleerd en indien van toepassing schoongemaakt. Vroeger deed Nox dat altijd als een soort van voorwassen.

Vooral lekker op die roze wolk blijven Ronald! :-*

Wat fijn Hannah, gefeliciteerd! Hopelijk gaat nu het transport van meneer ook gewoon door. :-*
Door zurca
hannabelgje schreef: do 23 mar 2023, 14:33 Ja daar gaat hij 6 april voor naar de notaris. Gaat hopelijk deze keer wel door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ohw dat is fijn zeg!
Ik hoop met je mee dat nu alles gewoon goed gaat ;)
Door sam28
Ik moest naar de sportarts voor een nieuwe fysieke test.
Ik ben gezond verklaard. 🥳🥳🥳🥳🥳
In die verstande dat ik kickboksen en hardlopen langzaam opbouw de komende drie maanden. Dus beginnen met 15 min kickboksen, eens per 2 weken. Hardlopen hartslag onder de 162 bpm. (En dat met mijn vermoeide lijf na zaterdagnacht waarin ik met teveel alcohol om 4.30 boven de wc van liefde heb gehangen en gisteravond was ze bij me en heb maar 6u geslapen en vandaag eerst flink gewerkt voor de test).
Hij moest heel hard lachen toen ik dat na die test vertelde want hij dacht dat ik fit was.. 😂

Mijn VO2max is van 33 naar 38 gegaan, dat is veel!! Ik ben fysiek 10 jaar jonger geworden.
Ik heb nog wel wat leefregels maar die zijn met mij opgesteld en zijn heel verstandig en moet de komende drie maanden mezelf nog wel in acht nemen.
Maar in principe dus gezond verklaard.

Die arts was enthousiast. Hij vroeg of hij screenshots mocht van mijn stresslevels van Garmin horloge op werkdagen toen het slecht ging vorig jaar en dus van vlak voor ik bij hem kwam en van nu. En ook van mijn bodybattery en screenshots van hoeveel ik in de nacht oplaadde in december en nu.
Dat is ook echt een verschil. Hij gaat dat gebruiken in presentaties. Hij is ook bezig met een boek en heeft mijn naam opgeschreven voor eventueel een interview daar in. Ben heel benieuwd.
Maar goed, super leuk dus en heeel fijn. Vanavond wat te vieren!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door