Ik moest naar de sportarts voor een nieuwe fysieke test.
Ik ben gezond verklaard.

In die verstande dat ik kickboksen en hardlopen langzaam opbouw de komende drie maanden. Dus beginnen met 15 min kickboksen, eens per 2 weken. Hardlopen hartslag onder de 162 bpm. (En dat met mijn vermoeide lijf na zaterdagnacht waarin ik met teveel alcohol om 4.30 boven de wc van liefde heb gehangen en gisteravond was ze bij me en heb maar 6u geslapen en vandaag eerst flink gewerkt voor de test).
Hij moest heel hard lachen toen ik dat na die test vertelde want hij dacht dat ik fit was..
Mijn VO2max is van 33 naar 38 gegaan, dat is veel!! Ik ben fysiek 10 jaar jonger geworden.
Ik heb nog wel wat leefregels maar die zijn met mij opgesteld en zijn heel verstandig en moet de komende drie maanden mezelf nog wel in acht nemen.
Maar in principe dus gezond verklaard.
Die arts was enthousiast. Hij vroeg of hij screenshots mocht van mijn stresslevels van Garmin horloge op werkdagen toen het slecht ging vorig jaar en dus van vlak voor ik bij hem kwam en van nu. En ook van mijn bodybattery en screenshots van hoeveel ik in de nacht oplaadde in december en nu.
Dat is ook echt een verschil. Hij gaat dat gebruiken in presentaties. Hij is ook bezig met een boek en heeft mijn naam opgeschreven voor eventueel een interview daar in. Ben heel benieuwd.
Maar goed, super leuk dus en heeel fijn. Vanavond wat te vieren!!