Heeft hij niets uitgevreten dat we mooie foto's krijgen in plaats van de schade?

Eneh, hoeveel weegt deze uk in tussen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
frodo quin schreef:Prachtige foto met de beertjesnouja hij staat regelmatig op tafel maar dat is inmiddels oud nieuws he![]()
Heeft hij niets uitgevreten dat we mooie foto's krijgen in plaats van de schade?![]()
Eneh, hoeveel weegt deze uk in tussen?
pearlsofpassion schreef:Jesus hij is groot.jep en 11 maandjes pas he , dus best lastig dat ie overal bij kan
Kaio schreef: ↑vr 30 aug 2024, 15:38 nouja hij staat regelmatig op tafel maar dat is inmiddels oud nieuws heOh, dan was hij bij de laatste weegbeurt bijna exact mijn twee samen. Maar hij telt soms ook voor twee he![]()
Maar we gaan vanaf morgen op waterwerk kamp in een huisje dus fingers crossed. Wellicht dat ie daar heel wat nieuwe ideën gaat hebben heb ik weer foto's voor jullie![]()
hij woog laatst 63 kg, hebben nog niet nieuw gewogen. Schofthoogte is al ong 75 cm
jep en 11 maandjes pas he , dus best lastig dat ie overal bij kan![]()
Kaio schreef: ↑zo 01 sep 2024, 16:29 Ja zeg dan willen ze straks alle 3 een mand.Had je dat niet eerder kunnen bedenken
Dat past niet![]()
Ik is op vakantie , nou ja bkijkbaar moet ik er werken. Maar vandaag was vrij. Maar hebben we alsnog gezwommen want 30 graden is toch best warm hier zoEn nog werkvakantie ook. Ze hebben het wel slecht bij jou
20240901_132535.jpg20240901_071333.jpg20240901_065803.jpg
Kim_S schreef:Mooi! En leuk ook![]()
Zit er een katrol aan die tong, dat hij ook weer opgerold kan worden voor hij naar binnen moet?
Kim_S schreef:Als ie nou vooruit springt, gaat die tafel er dan ondersteboven achteraan?