Heeft hij niets uitgevreten dat we mooie foto's krijgen in plaats van de schade?
Eneh, hoeveel weegt deze uk in tussen?
nouja hij staat regelmatig op tafel maar dat is inmiddels oud nieuws he
Maar we gaan vanaf morgen op waterwerk kamp in een huisje dus fingers crossed. Wellicht dat ie daar heel wat nieuwe ideën gaat hebben heb ik weer foto's voor jullie
hij woog laatst 63 kg, hebben nog niet nieuw gewogen. Schofthoogte is al ong 75 cm
pearlsofpassion schreef:Jesus hij is groot.
jep en 11 maandjes pas he , dus best lastig dat ie overal bij kan
Kaio schreef: vr 30 aug 2024, 15:38
nouja hij staat regelmatig op tafel maar dat is inmiddels oud nieuws he
Maar we gaan vanaf morgen op waterwerk kamp in een huisje dus fingers crossed. Wellicht dat ie daar heel wat nieuwe ideën gaat hebben heb ik weer foto's voor jullie
hij woog laatst 63 kg, hebben nog niet nieuw gewogen. Schofthoogte is al ong 75 cm
jep en 11 maandjes pas he , dus best lastig dat ie overal bij kan
Oh, dan was hij bij de laatste weegbeurt bijna exact mijn twee samen. Maar hij telt soms ook voor twee he
Waterwerk kamp klinkt leuk. Misschien kan hij daar even zijn energieverbruik op richten. Je weet wel zijn krachten aanwenden voor het goede ipv het kwade.
Ja zeg dan willen ze straks alle 3 een mand.
Dat past niet
Ik is op vakantie , nou ja bkijkbaar moet ik er werken. Maar vandaag was vrij. Maar hebben we alsnog gezwommen want 30 graden is toch best warm hier zo
Kaio schreef: zo 01 sep 2024, 16:29
Ja zeg dan willen ze straks alle 3 een mand.
Dat past niet
Had je dat niet eerder kunnen bedenken
Ik is op vakantie , nou ja bkijkbaar moet ik er werken. Maar vandaag was vrij. Maar hebben we alsnog gezwommen want 30 graden is toch best warm hier zo