-Saskia- schreef:Héééé en dat op mijn leeftijd!Je was sneller dan ik!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef:Ik word overstelpt met mailtjes betreffende onderwerpen waarop ik geabonneerd ben. Maar dat ben ik niet. Ik kan het dus ook niet uitzetten, alleen maar aan want het staat op uit. Soms, als ik zo'n bericht wil bekijken en op de betreffende link klik, kom ik bovendien niet in een topic terecht maar op de home page van de website, bijv. deze:
-----
Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd,
"Nikedog (Rita) kan niet inloggen....." op "Barfplaats.nl". Dit onderwerp
heeft een nieuwe reactie van nikèdog2000 sinds je laatste bezoek. Er
worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt
bezocht.
Als je het nieuwste bericht wilt bekijken, klik op de volgende link:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... ead#unread
-----
Hoe kom ik van die mailtjes af?
pike schreef:Ik word overstelpt met mailtjes betreffende onderwerpen waarop ik geabonneerd ben. Maar dat ben ik niet. Ik kan het dus ook niet uitzetten, alleen maar aan want het staat op uit. Soms, als ik zo'n bericht wil bekijken en op de betreffende link klik, kom ik bovendien niet in een topic terecht maar op de home page van de website, bijv. deze:Via NOTIFICATIES (rechtsboven) en dan naar INSTELLINGEN.
-----
Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd,
"Nikedog (Rita) kan niet inloggen....." op "Barfplaats.nl". Dit onderwerp
heeft een nieuwe reactie van nikèdog2000 sinds je laatste bezoek. Er
worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt
bezocht.
Als je het nieuwste bericht wilt bekijken, klik op de volgende link:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... ead#unread
-----
Hoe kom ik van die mailtjes af?
Jump schreef:Hoe krijg ik een teruggehouden Pb terug?Bijna alles was hier niet genoeg. Leeg moestie
Teruggehouden vanwege te vol, inmiddels heb ik bijna alles verwijderd
Jump schreef:Ik weet niet eens wat ik aan moet klikken om iets te veranderen
Angelique schreef:4 of 5 zwarte blokjes? Sinds gisteravond zijn dat er nog maar 2. Ik had er 4 of 5. Maar daarna waren die opeens weg bij de berichten die ik geplaatst had. Kan ik oude berichten (1 dag) niet meer veranderen? Dit bericht heeft wel weer 4 blokjes ???
Zie je die 4 of 5 zwarte blokjes....rechts boven je bericht....dan de meest rechtse...wijzig bericht. Zal voor topictitels ook gelden, moet je wel in het openingsbericht gaan staan.
Mandarijn schreef:Haha, idem. Ik denk dat het daarom bij topictitels ook niet werkt, die berichten lijken te oud om nog te wijzigen.
4 of 5 zwarte blokjes? Sinds gisteravond zijn dat er nog maar 2. Ik had er 4 of 5. Maar daarna waren die opeens weg bij de berichten die ik geplaatst had. Kan ik oude berichten (1 dag) niet meer veranderen? Dit bericht heeft wel weer 4 blokjes ???