Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik word overstelpt met mailtjes betreffende onderwerpen waarop ik geabonneerd ben. Maar dat ben ik niet. Ik kan het dus ook niet uitzetten, alleen maar aan want het staat op uit. Soms, als ik zo'n bericht wil bekijken en op de betreffende link klik, kom ik bovendien niet in een topic terecht maar op de home page van de website, bijv. deze:

-----
Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd,
"Nikedog (Rita) kan niet inloggen....." op "Barfplaats.nl". Dit onderwerp
heeft een nieuwe reactie van nikèdog2000 sinds je laatste bezoek. Er
worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt
bezocht.

Als je het nieuwste bericht wilt bekijken, klik op de volgende link:

http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... ead#unread
-----

Hoe kom ik van die mailtjes af?
Om je onderschrift weer te tonen moet je de volgende stappen uit voeren:

Ga rechts boven naar je gebruikersnaam.
Selecteer gebruikerspaneel
Kies tabblad forumvoorkeuren
Kies wijzig plaatsingsstandaarden
Zet Mijn onderschrift standaard bijvoegen op JA
Klik op verstuur

====

Als dit bij iemand niet werkt: laat het me dan even weten!
pike schreef:Ik word overstelpt met mailtjes betreffende onderwerpen waarop ik geabonneerd ben. Maar dat ben ik niet. Ik kan het dus ook niet uitzetten, alleen maar aan want het staat op uit. Soms, als ik zo'n bericht wil bekijken en op de betreffende link klik, kom ik bovendien niet in een topic terecht maar op de home page van de website, bijv. deze:

-----
bezocht.

-----

Ik weet niet of het gaat werken, maar je zou het kunnen proberen. Of misschien heb je het al wel gedaan, dan weet ik het ook niet. :)

Klik op je naam, bovenin. Ga naar gebruikerspaneel en dan naar forumvoorkeuren. Wijzig notificatie opties. Daar kun je alle mail aan jezelf wijzigen/uitzetten.
pike schreef:Ik word overstelpt met mailtjes betreffende onderwerpen waarop ik geabonneerd ben. Maar dat ben ik niet. Ik kan het dus ook niet uitzetten, alleen maar aan want het staat op uit. Soms, als ik zo'n bericht wil bekijken en op de betreffende link klik, kom ik bovendien niet in een topic terecht maar op de home page van de website, bijv. deze:

-----
bezocht.

-----

Via NOTIFICATIES (rechtsboven) en dan naar INSTELLINGEN.
Angelique schreef:

Zie je die 4 of 5 zwarte blokjes....rechts boven je bericht....dan de meest rechtse...wijzig bericht. Zal voor topictitels ook gelden, moet je wel in het openingsbericht gaan staan.
4 of 5 zwarte blokjes? Sinds gisteravond zijn dat er nog maar 2. Ik had er 4 of 5. Maar daarna waren die opeens weg bij de berichten die ik geplaatst had. Kan ik oude berichten (1 dag) niet meer veranderen? Dit bericht heeft wel weer 4 blokjes ???
Mandarijn schreef:
4 of 5 zwarte blokjes? Sinds gisteravond zijn dat er nog maar 2. Ik had er 4 of 5. Maar daarna waren die opeens weg bij de berichten die ik geplaatst had. Kan ik oude berichten (1 dag) niet meer veranderen? Dit bericht heeft wel weer 4 blokjes ???
Haha, idem. Ik denk dat het daarom bij topictitels ook niet werkt, die berichten lijken te oud om nog te wijzigen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door