Barbaravh schreef: Waar in het zuiden?Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Barbaravh schreef: Waar in het zuiden?Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.
zhiva schreef: joh, ooit wil ik het noorderlicht zien en Chakotay met zijn pootjes op de poolcircel laten rondhuppelen, komt goed!Ooo, leuk, de koffie is klaar!![]()
Anne in Duitsland schreef: Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.Wow, dat zou heel fijn zijn . Ik had ook al een lief voorstel van Kim S gekregen. super meiden.Erg bedankt , ik ga zeker van een van jullie twee gebruik maken
Anne in Duitsland schreef: Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.Van Deurne naar Goes, dan zit je dichtbij Antwerpen. Naar gelang wanneer het is, zou ik wel interesse hebben.
Barbaravh schreef: Van Deurne naar Goes, dan zit je dichtbij Antwerpen. Naar gelang wanneer het is, zou ik wel interesse hebben.Ik rij waarschijnlijk maandag de 9e van Deurne naar Goes, da's tweede pinksterdag. Weet nog niet wanneer ik terugga naar Deurne (moet helpen bij een verhuizing, en ik weet de precieze datum nog niet), maar waarschijnlijk de 11e of 12e. Alternatief kan ik de blazer in Goes bij iemand neerzetten, dat je hem daar een keer ophaalt. Als die persoon (ook iemand van barfplaats) dat goed vindt.
Anne in Duitsland schreef: Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.Urmond???
nova schreef: Urmond???Dat ligt toch op de lijn Puth/Brunssum? Min of meer, zeg maar, ongeveer...![]()
, al is het een andere dag
en neuhhh... geen eigenbelang, ik heb een bla bla bla blazer![]()
Anne in Duitsland schreef: Dat ligt toch op de lijn Puth/Brunssum? Min of meer, zeg maar, ongeveer...beetje wel ja, ok dan![]()
Anne in Duitsland schreef: Ik rij waarschijnlijk maandag de 9e van Deurne naar Goes, da's tweede pinksterdag. Weet nog niet wanneer ik terugga naar Deurne (moet helpen bij een verhuizing, en ik weet de precieze datum nog niet), maar waarschijnlijk de 11e of 12e. Alternatief kan ik de blazer in Goes bij iemand neerzetten, dat je hem daar een keer ophaalt. Als die persoon (ook iemand van barfplaats) dat goed vindt.Als ik van hieruit naar Goes ga, moet ik via de tunnel en die kost ook rond de 4€ enkele rit dacht ik? Dan is het voor mij niet meer voordelig.![]()
Barbaravh schreef: Als ik van hieruit naar Goes ga, moet ik via de tunnel en die kost ook rond de 4€ enkele rit dacht ik? Dan is het voor mij niet meer voordelig.Je kan over Bergen op Zoom...
Ik denk dat ik best nog even afwacht of hij in Nederland niet terug goedkoper wordt.
Barbaravh schreef: Als ik van hieruit naar Goes ga, moet ik via de tunnel en die kost ook rond de 4€ enkele rit dacht ik? Dan is het voor mij niet meer voordelig.Is Gent handig?
Ik denk dat ik best nog even afwacht of hij in Nederland niet terug goedkoper wordt.
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!Ik moet heel even zien hoe ik het geregeld krijg , want ben zelf dan niet aanwezig in die periode. We wonen in Helmond , dus Deurne zou voor ons ideaal zijn .Ik neem aan dat je het dan nu snel genoeg wilt weten ivm bestelling plaatsen en leveren. Ik weet hiet hoelang de levering duurt