Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
zhiva schreef: joh, ooit wil ik het noorderlicht zien en Chakotay met zijn pootjes op de poolcircel laten rondhuppelen, komt goed!  ;)
Ooo, leuk, de koffie is klaar! ;D
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.
Wow, dat zou  heel  fijn zijn . Ik had ook al een lief voorstel van Kim S gekregen. super meiden.Erg bedankt , ik ga  zeker van een van jullie twee gebruik maken  :D Want de haren hier vliegen me om de oren  :(
Door Kim_S
Volgens mij komt Anne "in de buurt", dat scheelt ook weer verzendkosten in NL! ;)
Mocht het anders zijn / worden dan hoor ik het wel!
Door Barbaravh
Anne in Duitsland schreef: Puth/Brunssum - Deurne - Goes, op die lijn kan ik overal stoppen.
Van Deurne naar Goes, dan zit je dichtbij Antwerpen. Naar gelang wanneer het is, zou ik wel interesse hebben.
Door Anne in Zweden
Barbaravh schreef: Van Deurne naar Goes, dan zit je dichtbij Antwerpen. Naar gelang wanneer het is, zou ik wel interesse hebben.
Ik rij waarschijnlijk maandag de 9e van Deurne naar Goes, da's tweede pinksterdag. Weet nog niet wanneer ik terugga naar Deurne (moet helpen bij een verhuizing, en ik weet de precieze datum nog niet), maar waarschijnlijk de 11e of 12e. Alternatief kan ik de blazer in Goes bij iemand neerzetten, dat je hem daar een keer ophaalt. Als die persoon (ook iemand van barfplaats) dat goed vindt. :D
Door nova
Urmond??? ::) ::), al is het  een andere  dag
en neuhhh... geen eigenbelang, ik heb een bla bla bla blazer  ;D
Door Anne in Zweden
nova schreef: Urmond??? ::) ::), al is het  een andere  dag
en neuhhh... geen eigenbelang, ik heb een bla bla bla blazer  ;D
Dat ligt toch op de lijn Puth/Brunssum? Min of meer, zeg maar, ongeveer... :P
Door nova
Anne in Duitsland schreef: Dat ligt toch op de lijn Puth/Brunssum? Min of meer, zeg maar, ongeveer... :P
beetje wel ja, ok  dan  :D ;D
Door Lil
Urmond is wel een goede plek voor blazers via Frau Anne haha.
Door sella
Ik heb mijn waterblazer binnen. Ik kreeg een tip van Bloemetje en heb de Aeolus besteld.
Honden zijn snel droog na een hoosbui onderweg. Mij is meer dan blij.
Door Barbaravh
Anne in Duitsland schreef: Ik rij waarschijnlijk maandag de 9e van Deurne naar Goes, da's tweede pinksterdag. Weet nog niet wanneer ik terugga naar Deurne (moet helpen bij een verhuizing, en ik weet de precieze datum nog niet), maar waarschijnlijk de 11e of 12e. Alternatief kan ik de blazer in Goes bij iemand neerzetten, dat je hem daar een keer ophaalt. Als die persoon (ook iemand van barfplaats) dat goed vindt. :D
Als ik van hieruit naar Goes ga, moet ik via de tunnel en die kost ook rond de 4€ enkele rit dacht ik? Dan is het voor mij niet meer voordelig.
Ik denk dat ik best nog even afwacht of hij in Nederland niet terug goedkoper wordt.
Door eelke
Barbaravh schreef: Als ik van hieruit naar Goes ga, moet ik via de tunnel en die kost ook rond de 4€ enkele rit dacht ik? Dan is het voor mij niet meer voordelig.
Ik denk dat ik best nog even afwacht of hij in Nederland niet terug goedkoper wordt.
Je kan over Bergen op Zoom...
Door Martine-Tom
Barbaravh schreef: Als ik van hieruit naar Goes ga, moet ik via de tunnel en die kost ook rond de 4€ enkele rit dacht ik? Dan is het voor mij niet meer voordelig.
Is Gent handig?

Ik heb een meebesteller uit Gent die regelmatig naar Goes komt. Dus als Anne hem vanuit Dl naar mij brengt, kan ik hem van Goes naar Gent laten reizen.
Als je in Antwerpen woont hoef je niet via de tunnel trouwens, kan je gewoon over de weg naar Goes komen, vanaf de bios naar Goes is 20/25 minuten  :)
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op do 29 mei 2014, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Ik ben van 7-14 juni in 't noorden en zuiden des lands, met de auto, en kan dus ook waterblazers meenemen voor wie 'm wil!
Ik moet heel even zien hoe ik het geregeld krijg , want ben zelf dan niet aanwezig in die periode. We wonen in Helmond , dus Deurne zou voor ons ideaal zijn .Ik neem aan dat je het dan nu snel genoeg wilt weten  ivm bestelling plaatsen en leveren. Ik weet hiet hoelang de levering duurt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door