Kim_S schreef:Geen ideeee. Ligt eraan wat ze kosten idd. Voor weinig haal ik ze gewoon allemaal op (mits het in de auto past). Ligt bij ons allebei niet in de weg hè
Gooi ze wel ergens in de schuur...hopen dat we ze ooit nog terugvinden

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Geen ideeee. Ligt eraan wat ze kosten idd. Voor weinig haal ik ze gewoon allemaal op (mits het in de auto past). Ligt bij ons allebei niet in de weg hè
Angelique schreef:Verkocht verkocht of geen antwoord/reactie, dus maar bij de speelgoedwinkel hier 200 ballen gescoord.Waar is hier? Ik wil ook ballen
Kim_S schreef:Waar is hier? Ik wil ook ballenIn Ter Apel. Die top 1 toysding op het plein.
Els&Flow schreef:Na ruim 2.5 maand verbouwen, eerst de badkamer en daarna de woonkamer zijn we eindelijk echt helemaal klaar. De meubels zijn weer terug van hun logeeradressen, Flow der mand is weer thuis en bijna alles is weer ingeruimd en opgeruimd. Nooit meer verbouwen terwijl we zelf nog in het huis wonen haha, wat een werk, stof, al die mensen over de vloer, er is nogal wat koffie doorheen gegaan. Maar het is ontzettend mooi geworden.
Laminaat eruit, vloerverwarming erin laten frezen en plavuizen erin. Flow hoeft niet meer in haar mand, die ligt op de koele tegels.
eelke schreef:We zijn naar the secret life of pets geweest. Best wel gelachenO die lijkt me zó leuk!
Els&Flow schreef:Na ruim 2.5 maand verbouwen, eerst de badkamer en daarna de woonkamer zijn we eindelijk echt helemaal klaar. De meubels zijn weer terug van hun logeeradressen, Flow der mand is weer thuis en bijna alles is weer ingeruimd en opgeruimd. Nooit meer verbouwen terwijl we zelf nog in het huis wonen haha, wat een werk, stof, al die mensen over de vloer, er is nogal wat koffie doorheen gegaan. Maar het is ontzettend mooi geworden.Ja klaar!!!!
Laminaat eruit, vloerverwarming erin laten frezen en plavuizen erin. Flow hoeft niet meer in haar mand, die ligt op de koele tegels.
Hope schreef:Wij ook met een vleugje zalm
Mooi! Goede tip, wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Wij hebben nu wit