Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kim_S schreef:Geen ideeee. Ligt eraan wat ze kosten idd. Voor weinig haal ik ze gewoon allemaal op (mits het in de auto past). Ligt bij ons allebei niet in de weg hè :biggrin2:

Gooi ze wel ergens in de schuur...hopen dat we ze ooit nog terugvinden :biggrin2: (of we zetten de deur los bij een flinke storm :biggrin2: )
Door Els&Flow
Na ruim 2.5 maand verbouwen, eerst de badkamer en daarna de woonkamer zijn we eindelijk echt helemaal klaar. De meubels zijn weer terug van hun logeeradressen, Flow der mand is weer thuis en bijna alles is weer ingeruimd en opgeruimd. Nooit meer verbouwen terwijl we zelf nog in het huis wonen haha, wat een werk, stof, al die mensen over de vloer, er is nogal wat koffie doorheen gegaan. Maar het is ontzettend mooi geworden.
Laminaat eruit, vloerverwarming erin laten frezen en plavuizen erin. Flow hoeft niet meer in haar mand, die ligt op de koele tegels. :smitten:
Door dinky89
Els&Flow schreef:Na ruim 2.5 maand verbouwen, eerst de badkamer en daarna de woonkamer zijn we eindelijk echt helemaal klaar. De meubels zijn weer terug van hun logeeradressen, Flow der mand is weer thuis en bijna alles is weer ingeruimd en opgeruimd. Nooit meer verbouwen terwijl we zelf nog in het huis wonen haha, wat een werk, stof, al die mensen over de vloer, er is nogal wat koffie doorheen gegaan. Maar het is ontzettend mooi geworden.
Laminaat eruit, vloerverwarming erin laten frezen en plavuizen erin. Flow hoeft niet meer in haar mand, die ligt op de koele tegels. :smitten:

Voor en na foto's? ::)
Door Hope
Els&Flow schreef:Afbeelding
De zwarte vloer is eruit. Veel werk, op zwart zie je echt iedere zandkorrel.

Afbeelding
Dit is de nieuwe vloer, je ziet er geen vuil op en al helemaal geen zand. :biggrin2:
Mooi! Goede tip, wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Wij hebben nu wit ::)
Door jasmijn
Net met haku gewandeld en omdat we eerst vriendlief naar de bus hebben gebracht heeft hij een totaal nieuwe route gekozen :)

Was heel leuk een heel nieuwe veld ondekt en hij wou ook nog een stuk van de dijk verkennen maar toen ging de regen aan :( dus kreeg ik zeer verwijtenden blikken waarom ik nu de regen had aan gezet ::) :biggrin2:

Dus kortste route naar huis en alleenbij zeiknat, maar na een handdoek massage en voor mij drogen kleren zijn we alleenbij weer blij :) :cool:
Door Kaio
Els&Flow schreef:Na ruim 2.5 maand verbouwen, eerst de badkamer en daarna de woonkamer zijn we eindelijk echt helemaal klaar. De meubels zijn weer terug van hun logeeradressen, Flow der mand is weer thuis en bijna alles is weer ingeruimd en opgeruimd. Nooit meer verbouwen terwijl we zelf nog in het huis wonen haha, wat een werk, stof, al die mensen over de vloer, er is nogal wat koffie doorheen gegaan. Maar het is ontzettend mooi geworden.
Ja klaar!!!! :D :D :D
Dat is fijn hoor je eigen huis weer terughebben.
Mooi vloertje geworden :cool:
Hope schreef:
Mooi! Goede tip, wij zijn op zoek naar een nieuwe vloer. Wij hebben nu wit ::)
Wij ook met een vleugje zalm ::) ::) ::) Ik hoef je niet uit te leggen hoe die er altijd uitziet ::) Helaas nog geen zicht op een nieuwe vloer.

Ik heb vandaag een baaldag, gewoon zomaar, of ja tijd van de maand. Pff gelukkig schijnen de honden een uit-dagje (zijn vandaag ook liever lui dan moe) te hebben dus dat komt mooi uit. ;D
En ik heb weer een mega plakaat van weer zo'n steekvlieg >:(
En ga zo strakjes een of ander graanvrije broodjes bakken, wish me luck :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door