Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
heb je het egeltje niet een paar stukjes vlees gegeven??

OT: Vanmorgen naar de moestuin van een kennis geweest en daar een grote krop andijvie, een krop ijsbergsla en tijmplantjes gekregen  :) :) Verder naar de gamma geweest voor een schilderijophangsysteem, dat moet Richard straks ophangen, maar die houdt nu zijn zondagmiddagschoonheidsslaapje 8) 
Door EliScooby
Vanmiddag Zorin OS op de laptop gezet en vanmorgen een custom-rom op de tablet. De laptop doet het wel goed ::)

Gelukkig heb ik een hele drukke week, dus met een beetje pech geen tijd om de tablet weer aan de gang te krijgen. Oh well, het is toch maar een speleding ::)  :'(
Door Kaela
Lollig egeltje Zhiva!

Vanmorgen weer vroeg wakker. Samen met meneer K naar de supervlooi geweest. Enige wat ik gekocht heb is een autootje uit Bob de Bouwer voor in de speelgoedkist van mijn neefje en nichtje. Daarna op de bank gecrasht, film gekeken en heerlijk liggen slapen. Nu staat het eten op, meneer K is Oscar uitlaten en voor vanavond staat er ongeveer hetzelfde als vanmiddag op het programma!
Door eelke
Angelique schreef: Dat klinkt helemaal leuk  :biggrin2:
Jaaa dat was het ook! Nu ben ik gecrasht op de bank. Met zere voeten, want ik heb de helft van de niet-bos activiteiten op mijn pumps gelopen.  8)
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: +1!!!

Kan iemand mij even vertellen dat ik er zo veel voor terug krijg?
Mijn geduld doet het niet meer  >:(
Bel Koekje even die is erg goed in die motivatie  :biggrin2:
Door Mieke L.

Echt je krijgt er heeeel veeeel voor terug, soms teveel!!
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: Echt je krijgt er heeeel veeeel voor terug, soms teveel!!
Jaaaa idd, peuterpuberteit...zit die er al aan te komen? De "Ik ben 2 en zeg nee, ik ben 3 en ik doe t nie" fase?  :biggrin2:
Zo ja...bereid je dan voor op heeeeeel veel nee wat je terug gaat krijgen  :biggrin2:
Door Kim_S
Ze wordt in december 2  :biggrin2:
Echt, ze wil nu echt ALLES zelf doen, en de helft van wat ze wil kan ze nog niet.
Dus is ze de hele dag boos, want ik mag niet helpen, ze kan alles selluf...  ::) :-X

En de dame van bijna 6 denkt dat zij de moeder is en niet ik  ::)
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Ze wordt in december 2  :biggrin2:
Echt, ze wil nu echt ALLES zelf doen, en de helft van wat ze wil kan ze nog niet.
Dus is ze de hele dag boos, want ik mag niet helpen, ze kan alles selluf...  ::) :-X

En de dame van bijna 6 denkt dat zij de moeder is en niet ik  ::)
Ik zie een win-win hier, kamer, kleine en surrogaat mama, deur dicht...oppelost!  8)

(Bezoek jeugdzorg inbegrepen)
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Ik zie een win-win hier, kamer, kleine en surrogaat mama, deur dicht...oppelost!  8)

(Bezoek jeugdzorg inbegrepen)
O ik zou ze zoooo graag samen opsluiten, zoek het maar uit  :biggrin2:
Maar dan gaan er ongelukken gebeuren vrees ik, en dat is niet de bedoeling.

Ze zijn echt heel lief, maar soms  :-X
Zoë toch zelf ingesprayt en daarna meteen met haar gaan wandelen. Dat ging best goed eigenlijk. De kattenbakken zijn ook weer schoon en de caafjes ook. Heel veel wassen gedraaid en nu ben ik aan het netflixen.
Door Angelique

Ow ow mama is boos  :biggrin2:

Je krijgt er zoooveeel voor terug  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door