OT: Vanmorgen naar de moestuin van een kennis geweest en daar een grote krop andijvie, een krop ijsbergsla en tijmplantjes gekregen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Dat klinkt helemaal leukJaaa dat was het ook! Nu ben ik gecrasht op de bank. Met zere voeten, want ik heb de helft van de niet-bos activiteiten op mijn pumps gelopen. 8)![]()
eelke schreef: Jaaa dat was het ook! Nu ben ik gecrasht op de bank. Met zere voeten, want ik heb de helft van de niet-bos activiteiten op mijn pumps gelopen. 8)8)
Mieke L. schreef: 8)+1!!!![]()
!!
Kim_S schreef: +1!!!Bel Koekje even die is erg goed in die motivatie
Kan iemand mij even vertellen dat ik er zo veel voor terug krijg?
Mijn geduld doet het niet meer![]()
Kim_S schreef: +1!!!Echt je krijgt er heeeel veeeel voor terug, soms teveel!!
Martine-Tom schreef: Bel Koekje even die is erg goed in die motivatieJa Koek is daar goed in![]()
Mieke L. schreef: Echt je krijgt er heeeel veeeel voor terug, soms teveel!!Jaaaa idd, peuterpuberteit...zit die er al aan te komen? De "Ik ben 2 en zeg nee, ik ben 3 en ik doe t nie" fase?
Kim_S schreef: Ze wordt in december 2Ik zie een win-win hier, kamer, kleine en surrogaat mama, deur dicht...oppelost! 8)
Echt, ze wil nu echt ALLES zelf doen, en de helft van wat ze wil kan ze nog niet.
Dus is ze de hele dag boos, want ik mag niet helpen, ze kan alles selluf...![]()
En de dame van bijna 6 denkt dat zij de moeder is en niet ik :![]()
Martine-Tom schreef: Ik zie een win-win hier, kamer, kleine en surrogaat mama, deur dicht...oppelost! 8)O ik zou ze zoooo graag samen opsluiten, zoek het maar uit
(Bezoek jeugdzorg inbegrepen)
Kim_S schreef: +1!!!Ow ow mama is boos