Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
Paulus5 schreef:Onze parasol is door de wind eens helemaal omhoog gevlogen een halfjaar terug en we zijn die bij de buren twee huizen verder kunnen gaan halen. Blijkbaar waren er daar ook kinderen aan het spelen, gelukkig heeft het niemand geraakt :-[

En de koelmatten zijn toegekomen gisterenmiddag en ze zijn getest en ze gebruiken ze ;D
Mijn man is thuis dus die kan dat in de gaten houden.
Fijn dat ze de koelmatten waarderen.
Door tt-tjes
Hier waait het nog en het begint te rommelen. Hoop dat het niet langs waait. Snak naar verkoeling
Door dinky89
Hier binnen inmiddels 29,5 :-X
Hoef ook nog geen verkoeling te verwachten, regen wordt hier totaal niet verwacht. Morgen weer 34 graden buiten. Ben er al meer dan klaar mee....
Door Kaio
Kijk dan ! :D
20190726_184227.jpg
20190726_184227.jpg (2.33 MiB) 5425 keer bekeken
Ok sorry ik maak iedereen hartstikke jaloers denk ik :-[
Maar hier is iedereen blij en ik voel me ook in een klap stuk beter. Tis nog steeds zweten maar wel lekker met windje, het kan wat doordraaien in huis!
Door src_esther
Ik ging net even spieken in ons kleine huisje, f*cking 31 graden! Er gaat in ons grote huis - waar het nu redelijk te doen is, behalve op 'zolder' direct onder de dakpannen (zwart, geen isolatie) daar is het misschien wel 45 graden - vloerverkoeling komen mbv de waterput. Door de vloer'verwarming' mag een minimale temperatuur van 18 graden heen dus dat kan best een paar graden schelen en gaat meneer Ko vast fijn vinden. Helaas gaat het nog wel even duren voor we er kunnen wonen...
Door tt-tjes
Hier inmiddels alles wagenwijd open. Het waait lekker door. Hebben 10 regendruppels gehad maar het is al een stuk koeler.
Door sam28
Hier is het nog te warm. 30gr staat op de meter maar door de wind goed te doen. Alleen niet met ziva nog. Het asfalt is te heet. Ziva had er voor eht eerst echt last van dus die heb ik nat gemaakt samen met de badkamer ;D
Snoepjes en een pannetje water gieten. De douche vind ze eng.
jammer dat het asfalt te heet is nog want ik zit op een bankje, te wachten tot vriendin terug is van de les die ze geeft en we kunnen zwemmen. Het is hier heerlijk in de wind.
Door Eef+Stippels
Ingeborg1958 schreef:Het regent het regent de pannen worden nat....... tralalalalala :hi: :circle:
Ohw heerlijk!

Hier nog 32C... Schiet niet op.
Door dinky89
Hier nu 27 graden buiten. Boven de ramen maar tegen elkaar open gezet aangezien er wind staat om door te waaien. Binnen is het nog 29,5.
Door Charlie Angel
Hier nog 28 graden buiten dus het koelt niets af binnen. Denk dat ik maar in Charlie zijn zwembadje ga slapen.
Door Rik01
22,7º buiten (boven Tilburg). Heerlijk. Komt door het onweer.
Binnen nog 27,5º dus vannacht maar even alles open laten staan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door