Binnen was 25 nu terug naar 24 graden.
Alles maar weer dicht en weer een dag niksen.
Basil wordt stront vervelend binnen, wil naar buiten.
Dat gaat niet dus dan kattekwaad uithalen, en Oliver plagen die daar niet blij van wordt.
Sterkte allemaal!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:Ja, daar heb jij weer een punt![]()
Nadeel? dat de badkamer zo helemaal niet opschiet?
fransbulletje schreef:In het noordoosten nog 3 tropisch dagen in het vooruitzichtOooh sterkte ermee! Ik zie het voor me... Kan je Basil z'n neus niet alvast aan het werk zetten? Bij mij was dat ideaal om ze zonder rennen moet te krijgen...![]()
Binnen was 25 nu terug naar 24 graden.
Alles maar weer dicht en weer een dag niksen.
Basil wordt stront vervelend binnen, wil naar buiten.
Dat gaat niet dus dan kattekwaad uithalen, en Oliver plagen die daar niet blij van wordt.
Sterkte allemaal!
Siberienne schreef:Oooh sterkte ermee! Ik zie het voor me... Kan je Basil z'n neus niet alvast aan het werk zetten? Bij mij was dat ideaal om ze zonder rennen moet te krijgen...Het is lastig om alleen met Basil wat te doen want Oliver wil ook meedoen en dat werkt dan niet. Snuffelmat vindt hij geweldig. Had ook nog speeltje liggen, soort pluche mok met 2 gaten en daarin minidonuts om eruit te halen. Paar snackjes erin voor de geur en dat vindt hij ook leuk.
Hier een paar tips voor spelletjes vanaf 6 weken, kunnen ook binnen
https://suzanneclothier.com/article_dut ... gebruiken/
Siberienne schreef:Sterkte iedereen vandaag!Ik heb een parasol boven een aantal planten staan, die verbranden anders waar ik bij sta.
Vanmorgen 25,5 in de woonkamer, dus on huis ‘doet’ het zo slecht nog niet. Zometeen naar ‘t werk in airco. Vandaag is ml thuis met de hondjes. In de tuin de luifel weer opgehangen want de hortensia’s hebben het ook zwaar
Lizzy schreef:Ik heb ze ook niet nat gemaakt! Dit waren van die matten die koud worden door druk (gewicht van het lichaam). Overigens is dit bij een vriendin van mij ook gebeurd, dus kennelijk kan hetOh joh. Nee, dat heb ik gelukkig niet. Bij de oudste die ik heb is wel de gel harder geworden dus die doet het niet zo goed meer.![]()
Wij gaan sparen voor een 2de airco. Ik liep gisterenavond naar boven om te gaan slapen, ik denk dat het 38 graden boven was. Ik kreeg direct een appelflauwte. Dus heb een matrasje naar beneden gezeuld en ben in de woonkamer gaan liggen. M'n rug doet het niet meer
tt-tjes schreef:Oh joh. Nee, dat heb ik gelukkig niet. Bij de oudste die ik heb is wel de gel harder geworden dus die doet het niet zo goed meer.Mitsubishi. Type is afhankelijk van de ruimte die ie moet koelen. Wij hebben 40 m2 die ie moet koelen dus wij hebben type: SRK-35ZS-W.
Welk merk airco heb jij Lizzy, wij zijn er ook hard over na aan het denken om er 1 aan te schaffen.
tt-tjes schreef:Hier is het weer 38 graden, er staat wel wind maar het lijkt net of er een föhn aan staat. Ben nu op het werk waar de klimaatbeheersing uitgevallen is en de zonneluifels vanwege de wind omhoog gegaan zijn.
Ik krijg niets meer gedaan. Het is hier om af te pikken binnen.