Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
Kim_S schreef: :biggrin2:

Nee meneer S hoeft dat ook niet meer te bewijzen, ik weet genoeg  :P

Ik wil ook chocola  >:(
Meneer Bloemetje is zeer genegen onderricht te geven tegen een schappelijk uurtarief :biggrin2:

T is ook eigenlijk meneer Bloemetje 2.0 hè dus we weten hoe t niet moet dat scheelt  ;D. Die kids waren een packagedeal samen met Bambi :smitten:
Door Kim_S
Maxi's 3-tal schreef: Hebberd! Jij hebt toch al je mooie kindjes! :biggrin2:
Die willen ook chocola  :biggrin2:
bloemetje schreef: Meneer Bloemetje is zeer genegen onderricht te geven tegen een schappelijk uurtarief :biggrin2:

T is ook eigenlijk meneer Bloemetje 2.0 hè dus we weten hoe t niet moet dat scheelt  ;D. Die kids waren een packagedeal samen met Bambi :smitten:
Eerst nog ff sparen hoor, dan stuur ik hem wel langs voor een paar lesjes  :biggrin2:

Ik kreeg een kat als packagedeal. Snoezepoes  :smitten: (helaas is ze er al wat jaartjes niet meer  :()
Door Martine-Tom
Leuk een hond  :biggrin2:
Een paar straten verderop woont een Indische mevrouw met hondje, net even staan kletsen en voor ik het wist stond ik bij haar in de keuken met een halve maand voorraad aan bapaobroodjes, pasteitjes en rendang in mijn handen  :biggrin2:
Heel naar hihi.

Ook weer een zwik aan recepten meegekregen, jummies!!
Door Nynke
bloemetje schreef: Ik mag maandag voor een AFRONDEND GESPREK  :circle:

Ik ben al een uur aan het  :'(.
:wiggle: :yeah: :worthy: :wiggle: :yeah: :worthy: :wiggle: :yeah: :worthy:  GEWELDIG !!!!!!!!!!!!

Ik ga keihard voor je duimen lieverd !!!  Op goeie arbeidsvoorwaarden !!  :-* :-* :-*

OT: Vanmiddag de stad in geweest en daar oa. een mooi schilderij gekocht :) :) Het eerste gaatje zit nu in de 2 jaar geleden gestucte kamermuur  8)
Door eelke
Gisterenochtend naar het bos, gisterenmiddag naar het bierfestival. Gisterenmiddag naar het bos, gisterenavond naar het bierfestival. Vannacht hondjes bij ons boven geslapen, vanmorgen naar het bos, straks naar de amerikanen dag met de chevy.

Leuk begin van de vakantie :)
Door -Saskia-
::) ik heb het een beetje druk op m'n werk.
Vrijdagavond lekker stoom mogen afblazen met een hapje eten en de kroeg in met vriendinnetjes. Zaterdag mega-brak.  :biggrin2: Ben geen 18 meer, duidelijk.
Zo met Wodje en M&BP naar het strand, ik bevind me weer ietwat onder de levenden. Gelukkig net op tijd voor een nieuwe drukke werkweek.  ::)
Door EliScooby
-Saskia- schreef: ::) ik heb het een beetje druk op m'n werk.
Vrijdagavond lekker stoom mogen afblazen met een hapje eten en de kroeg in met vriendinnetjes. Zaterdag mega-brak.  :biggrin2: Ben geen 18 meer, duidelijk.
Zo met Wodje en M&BP naar het strand, ik bevind me weer ietwat onder de levenden. Gelukkig net op tijd voor een nieuwe drukke werkweek.  ::)
Fijn is dat he? :biggrin2: (Het besef dat je geen 18 meer bent dan)
En jawel de vlooien zijn hier ook gearriveerd, cadeautje van de buren. De katten vanmorgen ingesprayt met frontline en Zoë gaat mijn schoonzus doen vandaag. Dat is beter voor onze relatie. Zoë vindt de spray een waar drama en pipetten heb ik niet meer denk ik. Maar te zien aan de zwarte spikkeltjes in haar vacht heeft ze toch ook echt vlooien. Last heeft ze er niet van gelukkig.
Door Angelique
eelke schreef: Gisterenochtend naar het bos, gisterenmiddag naar het bierfestival. Gisterenmiddag naar het bos, gisterenavond naar het bierfestival. Vannacht hondjes bij ons boven geslapen, vanmorgen naar het bos, straks naar de amerikanen dag met de chevy.

Leuk begin van de vakantie :)
Dat klinkt helemaal leuk  :biggrin2:
Door zhiva
Vannacht om half 4 wakker geworden van het geluid van een RVS voerbak die over de grond geschoven werd. Eerste indruk is dan ook op dat moment 'negeren'. Echter begon het na een kwartier toch redelijk irritant te worden.  ::) Er maar uit gegaan en naar buiten gelopen. Zie ik daar een leeg voerbakje van Moby (de buitenkat) over de straat schuivelen met een egeltje erachter. De egel duwde dat ding de hele straat door  :o
Ik heb staan schaterlachen (sorry buurtjes  :-[ ) en het bakje maar weggehaald. Waarop ik een hele boze blik van het egeltje kreeg.
Waar hij er nu mee naartoe wilde is mij een raadsel maar het was wel een heul apart gezicht  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door