Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Hebberd! Jij hebt toch al je mooie kindjes!
Nee meneer S hoeft dat ook niet meer te bewijzen, ik weet genoeg
Ik wil ook chocola![]()
Kim_S schreef:Meneer Bloemetje is zeer genegen onderricht te geven tegen een schappelijk uurtarief
Nee meneer S hoeft dat ook niet meer te bewijzen, ik weet genoeg
Ik wil ook chocola![]()
Maxi's 3-tal schreef: Hebberd! Jij hebt toch al je mooie kindjes!Die willen ook chocola![]()
bloemetje schreef: Meneer Bloemetje is zeer genegen onderricht te geven tegen een schappelijk uurtariefEerst nog ff sparen hoor, dan stuur ik hem wel langs voor een paar lesjes
T is ook eigenlijk meneer Bloemetje 2.0 hè dus we weten hoe t niet moet dat scheelt. Die kids waren een packagedeal samen met Bambi
![]()
bloemetje schreef: Ik mag maandag voor een AFRONDEND GESPREK
Ik ben al een uur aan het.
-Saskia- schreef:Fijn is dat he?ik heb het een beetje druk op m'n werk.
Vrijdagavond lekker stoom mogen afblazen met een hapje eten en de kroeg in met vriendinnetjes. Zaterdag mega-brak.Ben geen 18 meer, duidelijk.
Zo met Wodje en M&BP naar het strand, ik bevind me weer ietwat onder de levenden. Gelukkig net op tijd voor een nieuwe drukke werkweek.![]()
eelke schreef: Gisterenochtend naar het bos, gisterenmiddag naar het bierfestival. Gisterenmiddag naar het bos, gisterenavond naar het bierfestival. Vannacht hondjes bij ons boven geslapen, vanmorgen naar het bos, straks naar de amerikanen dag met de chevy.Dat klinkt helemaal leuk
Leuk begin van de vakantie![]()