Mini's 3-tal schreef: En over maximaal een jaar wordt het een AH, Jumbo of CoopNee...pand was te klein voor jumbo en ah. Coop zit hier nergens.![]()
Het was een super de boer en is vorig jaar verbouwd tot c1000
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: En over maximaal een jaar wordt het een AH, Jumbo of CoopNee...pand was te klein voor jumbo en ah. Coop zit hier nergens.![]()
koekje schreef: Ow, je hebt het over de Sovjet-winkel. Maar die is al 10 jaar een C1000.Nee die is pas verbouwd hoor. Toen ik hier kwam wonen was het nog een super de boer.
eelke schreef: Nee...pand was te klein voor jumbo en ah. Coop zit hier nergens.Maar vanaf juni volgend jaar is de C1000-formule sowieso verdwenen en worden ze dus omgebouwd tot AH, Jumbo of Coop. Misschien daar wel een Spar ofzo, geen idee.
Het was een super de boer en is vorig jaar verbouwd tot c1000
koekje schreef: Maar jij woont hier al zeker 6 jaar.Nee, 5 jaar vorige maand. Wat was het voor de super?
Toen ik wat met meneer kreeg, was het volgens mij ook nog net een SdB, maar vrij kort daarna werd het C1000.
-Annemarie- schreef: +2![]()
![]()
@ Mieke: gefeliciteerd!
De op-bezoek-postduif gevangen (kwam uit België bleek uit de ringen); hij zat de laatste twee dagen hier heel onverantwoord te zitten.![]()
Moest maar geen prooi worden voor de buurtkatten of een grijpvogel, dus hij is naar de buurman-duivenhouder.
Na onderzoek een beschadigde vleugel, dat is zeker niet goed. Buurman gaat 'em in ieder geval goed verzorgen, is mij verzekerd.![]()